Wysłany: Pon Cze 27, 2016 10:18 [R45] 2.0 TD Dławi się, dymi i gaśnie po rozgrzaniu
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na forum.
Moja dziewczyna ma Rovera 45 z 2.0TD, auto miało mniej lub więcej swoich problemów ale póki co radziliśmy sobie sami. (przy pomocy mechanika)
Obecnie auto zdecydowanie zaniemogło, 3 tyg temu została zregenerowana pompa wspomagania bo ciekła. Auto pojeździło 2 dni i zaczęło się dławić, wiec pierwsze pomyślałem, brudny filtr paliwa i wymieniłem go. Niestety to nie pomogło jak się na początku wydawało.
Okazuje się, że póki samochód się mocno nie nagrzeje, to jeździ (zdarza się pojedyncze szarpniecie), jednak po przejechaniu 10-20km zaczyna coraz mocniej szarpać, aż po kolejnych około 10km, tak słabnie, że nie da się w ogolę nim jechać, gaśnie na jałowym nawet oraz dymi na "czarno biało".
Na następny dzień, na zimnym znowu działa dobrze, po rozgrzaniu to samo...
Ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Dodam, jeszcze ze turbina się zaczyna pocić.
Pozdrawiam
Maciej
Ostatnio zmieniony przez Maciejkubi Pon Cze 27, 2016 11:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 27, 2016 10:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przeczyszczone i niestety nie pomogło(był czysty tak swoja droga). Czujnik położenia wału jest od strony grodzi, po stronie pasażera?
Dodam jeszcze, ze jak płyn chłodniczy osiągnie 90*C to przez jakiś czas jest jeszcze Oki, dopiero później szarpie. Znowu, jak się zostawi żeby trochę ostygł, to pomimo ze płyn chłodniczy widać ze ostygł np do 70*C to dalej dławi sie i kopci.
Jeszcze pytanie mam takie, obydwa wentylatory powinny działac odrazu? Bo działa ten po stronie pasażera tylko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum