kupiłem dziś wszystko mam zawór trójnik i wężyk podciśnienia wszystko ładnie założone tylko pojawił się problem gdzie wpiąć się z wężem podciśnienia wyczytałem że wąż podciśnienia z[b][b][b][b] bov off wpina się do kolektora ssacego ale tu niema ywjścia na podciśnienie ma ktoś jakiś pomysł proszę o pomoc:):)
zastanawiam się czy może być przewód podciśnienia idący do EGR ??
po za tym jest jeszcze podciśnienia idące do serwa ale to chyba odpada:)?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 29, 2016 08:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Remigiusz, do diesli dzialaja podobno inaczej - nie wiem jak inaczej ale inaczej podobno.. że na mocy sie nie trafi ale auto robi kle kle kle psss - kolega kupił kiedys passata z czymś takim.. I prawde mówiac jest to bez sensu - w przypadku 1.9TDi który klekocze dosyc mocno ten blow po prostu był zagluszany przez silnik..
[ Dodano: Sro Cze 29, 2016 16:24 ] tedik, EGR masz odłączony ?
Jak tak to zamast zaślepiac EGR możesz tak zrobić a jak masz EGR to nie rób drutu ii.. jedź do gaziarza.. Niech Ci wstawi króciec (albo kup i wstaw) i bedziesz miał.. Moim zdaniem szkoda kasy. Lepiej bylo założyć MBC czy cos i podnieść moc w klekocie niż pssyczeć bez mocy
tomii620si, Tak samo jak magnetyzery tez inaczej działają Tak cos tam nie ma prawa bytu i tyle. Ktos co montuje takie coś do Diesla nie wiem po co to sie montuje w benzynie i dlaczego to nie ma prawa bytu w Dieslu.
Takie cos mozna dac do kategorii wieś spiewa wies tańczy czy jakos tak
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum