Wysłany: Czw Lip 07, 2016 10:31 [R75] Problem z Checkiem oraz skrzynią
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam użytkowników.
Nie wiem co się dzieję i czy ma to coś wspólnego ale żaden mechanik nie pomaga.
Byłem u dwóch i po opowiedzeniu historii zaczyna się temat regeneracji turbo...
Wyświetlił mi się Check Engine (w mojej wersji językowej " Anomalie Motouer "
I już tak dwa tysiące kilometrów z checkiem...
Otóż mam czasem dziwne przeskoki pomiędzy biegami (automat) jakby była sekunda opóźnienia, tak jakbym przygazował na luzie i dopiero zmieni bieg, choć nie zawsze tak sie dzieję czasem idealnie, nawet nie wiem kiedy zmienia bo nic nie słychać.
Inna ciekawostka to czasem na przedostatnim biegu, od 80 km/h do 100 km/h przy gazowaniu trochę trzęsie budą, nie zawsze, wtedy odpuszczam gaz na 2 sekundy następnie bardzo delikatnie wciskam, dojedzie do 100 i wtedy już mogę ile chce, nie będzie wibracji.
Jeden z mechaników powiedział ,że to może być czujnik/zaworek od turbiny?
Na komputerze błędy:
1. Wentylator P0480
2. Czujnik doładowania ciśnienia A P0235
3. Regulacja ciśnienia paliwa przed rampa paliwowa P1260
Któryś z tych błędów powoduje Check nie do usunięcia.
Auto ma niby moc, jeździ nie dusi się itd.
Co teraz z tym zrobić? nie mam już pomysłu do jakiegoś mechanika jechać... proste sztuczki odłączania aku itd nie działają, gdzieś ten błąd musi być.
Mam chęci zrobić z tego auta fajną maszynę lecz nie wiem od czego zacząć, na początek wiadomo, filtry, oleje.
Pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 07, 2016 10:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Lip 07, 2016 17:32
te błędy są stale czy takie były i skasowałeś? p1260 od ciśnienia paliwa np mi zawsze wywalał po wymianie filtra paliwa jak go napełniała pompka i ciśnienia wtedy nie było a ten błąd doładowania to raczej sprężarki bym sie nie czepiał na początku bo to w tym aucie jest raczej mało awaryjny element
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Czujnik doładowania jest w kolektorze dolotowym, on może powodować świecenie lampki check engine, najlepiej podmienić ze sprawnego aby się przekonać. Następnie wymień olej w skrzyni. Bardzo ważne jest co tam wlejesz i ile.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Błędy stałe, reszta takich jak (np. przednia prawa szyba od strony pasażera nie "idzie" sama do góry tylko trzeba trzymać) Czyli olej też wymieniam, przy okazji może filtr paliwa, olej silnikowy itd. Dzisiaj jadę po alufelgi, w poniedziałek na przyciemnianie szyb, troszkę dopieścimy i będzie dobrze. Nagłośnienie już zamontowane fajne.
Taki duży off topic, może mi poradzicie jak hak zdjąć w touerze? nie potrzebny mi wcale a wg. mnie szpeci trochę, ale każdy ma własny gust
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum