Wysłany: Nie Lip 17, 2016 20:05 [R75]sprzęgło, odpowietrzanie
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam, wiem że było sporo już na ten temat ale może ktoś potrafiły mi doradzić w kwestii tego sprzęgła, ogólnie pytanie, czy też macie w swoich roverkach dwa zbiorniczki na płyn hamulcowy bo u mnie to chyba ktoś musiał strzelić jakąś przeróbke, ponieważ jest zbiorniczek pod maską obok tego zbiorniczka od płynu do hamulców i i jest poprowadzony przewód do zbiorniczka w pompce sprzęgła, wcześniej wszystko działało jak należy, od pewnego czasu pedał nie cofa się całkiem do góry,jeśli powoli go puszczam, jak szybko to normlanie działa, tak samo na trasie śmiga ładnie,najgosze biegi 1,2 i wsteczny, jak odciągne pedał nogą do góry dosłownie o jakieś 2-3 cm to wchodzą biegi. Ciekło z pompki przy gumowym oringu, wyjąłem tłoczek, nowy oring i już nie cieknie natomiast z tym sprzęgłem dalej coś nie tak, odpowietrzam i odpowietrzam i nic to nie daje, jak szybko pompuje pedałem to w przewodzie widać pęcherzyki powietrza, i nie wiem czy próbować jakoś to odpowietrzyć czy myśleć nad czymś innym
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 17, 2016 20:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
raby1b, ten patent z drugim zbiorniczkiem pod maską - o ile jest zrobiony solidnie - to całkiem dobra przeróbka. W razie potrzeby łatwo można skontrolować stan płynu i ewentualnie dolać.
Co do reszty to nic więcej, niż to co już było napisane, się nie dowiesz. Odpowietrz, to nic nie kosztuje. Jeśli problem będzie się powtarzać mimo to, czeka Cię wymiana albo pompki albo wysprzęglika (albo obydwu i z głowy).
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Nie no płyn w zbiorniczku jest, spróbuje jeszcze odpowietrzyć poprzez wstrzykiwanie płynu przez odpowietrznik, no raczej porządnie ten patent jest wykonany, nigdzie wycieku nie widać, był tylko przy pompce ale to już załatwiłem, myślałem że odpowietrze i będzie git ale chyba jednak będzie mnie czekał większy wydatek
raby1b, gdybyś się przymierzał do wymiany to bierz pompkę i/lub wysprzęglik TAZU. Od nowych "oryginałów" są dużo tańsze, a przy tym wydają się mniej awaryjne (szczególnie pompka).
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Generalnie można wstrzykiwać i cały syf z układu pchać w pompkę no bo po co go wywalić z układu odpowietrznikiem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Najpierw odkręcilem całkiem odpowietrznik i cały syf wygoniłem, trochę tego było, a później wstrzykiwałem ale tak czy siak będzie do wymiany pompka i wysprzęglik zapewne
[ Dodano: Sob Lip 23, 2016 01:40 ]
Jednak padła pompka, góra tam gdzie uszczelniłem nie przepuszczała ale w środku miała rysy na korpusie :)Zobaczymy co da wymiana pompki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum