Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Dziś rozebrałem rozrusznik i trzeba wymienić styki miedziane te 2 blaszki co kable są przykręcane ,i pytanie czy kupie takie blaszki czy trzeba samemu je robić???.
_________________ R.R.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 11, 2015 19:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sro Lis 11, 2015 19:53
Wyszukaj na allegro specjalistyczną firmę zajmującą się zworami do rozruszników , spisz numer i typ rozrusznika, a oni dobiorą ci zamienniki . Zwory kosztują niewiele i po wymianie znowu można się bujać kilkanaście lat.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. W czerwcu b.r. przerabiałem temat rozrusznika Denso w R75 cdti. W przypadku zużycia części automatu (tzw. blaszek) wymieniłem owe części, oraz rdzeń elektromagnesu zwierającego styki. Sklep: (blhttp://alternator-rozrusznik-czesci.pl/czesci-automatu-sp6009-do-denso-isuzu-kubota-poong-sung-rover-toyota-valeo-p-14253.htmlaszki). Oznaczenia elementów SP6009 rdzeń, SP6017, SP6014 styki wraz z elementami mocującymi - koszt około 30 zł. Wszystko działa bez zarzutu. Pozdrawiam.
Witam,
(niestety temat części zamiennych jest zamknięty więc wybrałem ten wątek)
Przerabiałem temat regeneracji rozrusznika w R75 KV6 2.5 więc chciałbym się podzielić informacjami oraz zdjęciami z przebiegu naprawy (może komuś się przyda).
Części, które są potrzebne do regeneracji rozrusznika to:
- mały styk HC-CARGO CG132568
- duży styk HC-CARGO CG135384
- rdzeń elektromagnesu HC-CARGO CG136901
Do zakupu części, polecam sklep z Krakowa - sprzedaje części oraz regeneruje rozruszniki:
AUTO - WIRNIK
ul. Wieniawskiego 63
31-436 Kraków
tel. 12 411 22 33
sklep@autowirnik.pl Strona firmy
Za komplet części zapłaciłem ok.: 45zł.
Rozrusznik mocowany jest na 3 śruby. Aby go wymontować trzeba odkręcić filtr powietrza, przepustnicę oraz akumulator.
Styki i rdzeń są pod klapką mocowaną 3 śrubami. Naprawa jest bardzo prosta, nie wymaga specjalistycznych narzędzi.
Przy wymianie styków dobrze jest rozkręcić cały rozrusznik tak aby dostać się do przekładni - należy odkręcić dwie długie szpilki oraz odbezpieczyć dwie szczotki (układu szczotek nie trzeba ściągać z wirnika). Nałożyć dobry smar w otwór w którym widzimy zębatkę, pokręcić ją aby smar wszedł pomiędzy zęby.
Jeśli ktoś chciałby zdjęcia w lepszej jakości to proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Bieri
bo trzeba napisać do admina żeby dopisał części w wątku o częściach
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum