Wysłany: Czw Sie 25, 2016 12:37 [R75] Odpływy w kabinie pod wykładziną
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Cześć.
Mam sytuację awaryjną, gdyż ratuje gablotę przed utonięciem. Z samego miejsca pasażera z przodu wypompowałem ponad 6L wody, no ale do rzeczy.
W załączniku przesyłam zdjęcia podłogi i tu główne pytanie, czy w któryś z tych miejsc powinny być odpływy? Bo coś czuje, że ktoś się rozpędził i wszystkie zaślepił.
Jeśli w tych miejsca powinny być, a są zasłonięte to bardzo bym prosił o zaznaczenie na zdjęciach, które to są i jak to naprawić, żeby nie przewiercić niczego na wylot. Uprzedzając pytania, udrożniłem już wszystkie 4 odpływy w podszybiu, 4 odpływy w szyberdachu, uszczelniłem uszczelki odpływów z szyberdachu w bagażniku i przy przednich nadkolach w kabinie. Uszczelniony odpływ klimy i mocowania listew ozdobnych od wewnątrz.
[Rover75 99' 2.0 V6 sedan]
http://www.fotosik.pl/zdjecie/35f3d7336a2a1c7a http://www.fotosik.pl/zdjecie/d4da2cfbf747a19e http://www.fotosik.pl/zdjecie/5a49c6d65ebc0072
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Marcin
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 25, 2016 12:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
MarcinS1125, niedawno miałem mojego też do śrubki w środku rozebrane, nie widziałem żadnych otworów w podłodze. Jedynie w bagażniku, pod kołem zapasowym w jednym z tych wytłoczonych okręgów mam otwór. W kabinie są tylko zaznaczone, ale żaden nie wydrążony.
Jak uszczelniasz przegrodę, sprawdź rurkę pompki sprzęgła i na górze uszczelkę, która zabezpiecza przewody wchodzące do kabiny. Warto też przyjrzeć się przedniej szybie, może klej puścił i woda się dostaje do środka.
No i jak już ściągnąłeś podłogę, to możesz zakonserwować wszystkie punkty masowe. Wykręcić, przeczyścić, potraktować smarem miedziowym. U mnie ten zabieg "naprawił" problem z mrugającym oświetleniem wnętrza i przygasającymi światłami.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
MarcinS1125, niedawno miałem mojego też do śrubki w środku rozebrane, nie widziałem żadnych otworów w podłodze. Jedynie w bagażniku, pod kołem zapasowym w jednym z tych wytłoczonych okręgów mam otwór. W kabinie są tylko zaznaczone, ale żaden nie wydrążony.
Jak uszczelniasz przegrodę, sprawdź rurkę pompki sprzęgła i na górze uszczelkę, która zabezpiecza przewody wchodzące do kabiny. Warto też przyjrzeć się przedniej szybie, może klej puścił i woda się dostaje do środka.
No i jak już ściągnąłeś podłogę, to możesz zakonserwować wszystkie punkty masowe. Wykręcić, przeczyścić, potraktować smarem miedziowym. U mnie ten zabieg "naprawił" problem z mrugającym oświetleniem wnętrza i przygasającymi światłami.
jako przygasające światła masz na myśli tak jakby chwilowe miganie? Przerwanie w świeceniu tak na 0.1s i znowu świecą?
xen0n, miałem na myśli bardzo szybko mrugające oświetlenie wnętrza. Takie jakby coś się w instalacji paliło.
Natomiast reflektory przygasały za każdym razem, gdy puszczało się pedał przyspieszenia. Lekko przygasały i po chwili wracały do wyjściowego poziomu. Alternator mam w pełni zregenerowany, więc to nie było to.
Obydwa efekty zniknęły po czyszczeniu punktów masowych. Obstawiam więc, że zaśniedziały od wilgoci i to była przyczyna.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
No ok, czyli zostawiam tak jak jest., wolałem się upewnić, niż rozbierać to wszystko pięć razy.
Co do punktów masowych to jak najbardziej się tym zajmę, już przy okazji takiego rozbebeszenia to car audio się zrobi, także masa musi być na full.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum