Od tygodnia jest robiony w nim remont wszystkiego (tapicerka skończona i wnętrze skończone) teraz wymieniamy komponenty pod maską.
Będę tutaj zamieszczał zdjęcia i opis co zostało zrobione i jak to zrobić, ale na początku mam jeszcze do was pytania, może będziecie wiedzieć.
Do tej pory zostało zrobione:
- naprawa siedziska kierowcy (uszkodzona gąbka i zaczepy tapicerki)
- naprawione zaczepy tapicerki siedziska pasażera
- przeprana cała tapicerka łącznie z podłogą
- naprawione mocowania mieszka dźwigni hamulca postojowego
- naprawiony zamek drzwi kierowcy (uszkodzona blokada zamka, przez co sprzęgło w czasie otwierania i zamykania strasznie trzeszczało)
- poprawiona blacha osłaniająca zamek przed włamaniem od strony pasażera (z wiekiem się zdeformowało i wibrowało generując uciążliwy dźwięk)
W tej chwili w trakcie są:
- wymiana kratek wentylacyjnych (połamane)
- wymiana środkowego pulpitu z zegarkiem (uszkodzony)
- wymiana bocznych oprawek kierunkowskazów (uszkodzone mocowanie)
- wymiana łożysk alternatora
- poszukiwana jest zapalniczka (ktoś wyją i nigdy z powrotem nie wsadził)
- poszukiwane kapsle na śruby do kół (śruby antykradzieżowe)
- wymiana pasków, filtrów, płynów, napinaczy, żarówek itd.
- przegląd i ewentualna naprawa zawieszenia
1. Auto posiada oryginalne radio i takie chcemy pozostawić, problem w tym że ktoś odkręcił z jednej strony taki blaszki do jego blokowania i zabezpieczania aby dalej nie weszło w otwór.
http://obrazki.elektroda...._1472190239.png
Ma ktoś może jakieś zbędne radio z którego mógł by je użyczyć? Ewentualnie da się to jakoś zdobyć?
2. W przednim reflektorze, tam gdzie wchodzi żarówka od postojówek oraz światła drogowe, jest cofnięty cały klosz nieco do tyłu, przez co przewody podłączeniowe do żarówki za bardzo wystają na zewnątrz i nie da się wkręcić zatyczki do reflektora. Najprawdopodobniej ktoś nieumiejętnie wyciągał żarówkę i coś w środku się stało.
Da się ten reflektor w ogóle rozłożyć czy trzeba go rozklejać? Ogólnie mechanizm regulacji wysokości świateł działa, zmienia się wysokość strumienia światła ale wolał bym aby jednak ta zatyczka była zakręcona (wieczorem postaram się wrzucić zdjęcie jak to wygląda).
http://obrazki.elektroda...._1472190614.png
3. Czy modele R25/MG ZR/R StreetWise występowały z automatyczną klimatyzacją?
4. Planujemy zamontować oryginalne czujniki cofania, mógł by ktoś opisać którędy jest oryginalnie przepuszczona wiązka przewodów od czujników do środka samochodu i gdzie dokładnie zostało zamontowane urządzenie (elektronika) od czujników?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 26, 2016 07:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Sie 26, 2016 10:33
ADI-mistrzu napisał/a:
2. W przednim reflektorze, tam gdzie wchodzi żarówka od postojówek oraz światła drogowe, jest cofnięty cały klosz nieco do tyłu, przez co przewody podłączeniowe do żarówki za bardzo wystają na zewnątrz i nie da się wkręcić zatyczki do reflektora. Najprawdopodobniej ktoś nieumiejętnie wyciągał żarówkę i coś w środku się stało.
też tak mam, rozklejac musisz
[ Dodano: Pią Sie 26, 2016 11:33 ]
ADI-mistrzu napisał/a:
3. Czy modele R25/MG ZR/R StreetWise występowały z automatyczną klimatyzacją?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Sie 26, 2016 11:44
ADI-mistrzu, nie naprawiałem, nie wiem też czemu na pewno tak się stało, obstawiam kiepską naprawę reflektora w przeszłosci mam cały czas z otwartym kloszem niestety, bo probujac wcisnac na siłę odbił mi gdzies ten dekielek i poleciał w silnik i już nigdy nie wyleciał a w każdym razie jesli wyleciał to nie wiem gdzie i kiedy ...
ADI-mistrzu, klimatronik taki jak w 45, wersja hiszpańska na zamówienie. Moje zdanie na ten temat jest takie że w dużo kosztownej zabawy a efekt taki sobie.
Szukałeś PDC w nowym Rave? Piszę z telefonu ale z tego co pamiętam to coś tam było.
Miałem nadzieję że może wykombinowali coś w oryginalne 3 otwory do regulacji nawiewu, temp itp.
Ale w tym przypadku za dużo zabawy.
Mam obecnie problem ze ściągnięciem tylnej wycieraczki, zapiekła się, za nic nie idzie jej ściągnąć...
Dodatkowo okazało się że wszystkie paski w silniku, pompa wody i cała reszta była z 1 montażu.
Filtr oleju ma sygnaturę MG ROVER wiec albo ktoś montował oryginał albo też pierwszy montaż?
ADI-mistrzu, dopiero w MG3ZR czy MG3SW chinolom panel z prawdziwego zdarzenia zrobiła firma która robiła go też dla Mazdy 3 (Mazda TC1541) (Roewe JFL100440). Niestety to jeszcze większa rzeźba bo panel z 45 jest chociaż opisany w Rave i ma jakiś tam pinout.
Przebieg twojego rovera <100k i sprowadzony do kraju więcej niż rok od twojego zakupu ? Filtr oleju można dostać MG Rover ale gorzej z paskami
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Sie 29, 2016 06:58
ADI-mistrzu, nie nie montował ktos oryginału tylko bardzo dawno nie wymianiał wiem że nie to Adi chciałeś usłyszec ale ktos to musiał w koncu napisac
[ Dodano: Pon Sie 29, 2016 07:58 ] BigBoyPL, już widzę jak ktoś oryginalnego R filtra oleju specjalnie szukał żeby miec SW takie mega kolekcjonerskie zabytkowe auto w oryginale
BigBoyPL, sprowadzony z Danii w 2013 roku, przebieg 130tys.
Pasek z logiem ROVER, potem mogę wrzucić zdjęcie jego i filtru.
bociannielot z tym filtrem ja się tak spodziewam Dlatego układ chłodzenia będzie płukany i najpewniej zaleje na chwilę jakiś inny olej aby także go przepłukać, kto wie, może tylko dolewki były robione
Strasznie trzeba było się namęczyć aby odkręcić koło pasowe
To może sugerować że było dokręcone fabrycznie.
Niezły patent.
U mnie poszło dopiero kluczem pneumatycznym (bez żadnych przedłużek bo amortyzowały udar) przy blokadzie koła zamachowego w miejscu rozrusznika
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum