Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG TF] Sprzęgło 200mm 24 brak na rynku?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG TF] Sprzęgło 200mm 24 brak na rynku?
Autor Wiadomość
adriano216 



Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 22



  Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 16:38   [MG TF] Sprzęgło 200mm 24 brak na rynku?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2003

Witam,
Od miesiąca jestem posiadaczem wymarzonego MG TF.
Obecnie jest u mechanika na poprawkach i pojawił się poważny problem. Mój mechanik nie może znaleźć do niego sprzęgła. Mówi, że musi być część o średnicy 200mm i 24 zęby.
Na Allegro nie ma, Google mi nie pomogło. A co Wy możecie powiedzieć na ten temat? Może ktoś ma dostęp do nowych części i mógłby polecić?
MG jest z 2003 roku silnik 1,6 benzyna skrzynia pięciobiegowa manualna.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 16:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 18:02   

Zmień mechanika.

http://www.euautoczesci.pl/czesc/sachs/1221825

Nr części URF000160
_________________
75 Red Edition
 
 
adriano216 



Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 22



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 20:43   

Dzięki wielkie! Ale cena zabójcza troche jak dla mnie. Za marzenia trzeba płacić, a autko jest nie byle jakie jak na swoją cenę. Auto na pewno odwdzięczy się świetną jazdą.

Mechanik jeszcze takiego samochodu nie widział, więc poproszę na pewno o zniżkę za pomoc w szukaniu sprzęgła ;)

Pozdrawiam!
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Wrz 07, 2016 16:24   

adriano216 napisał/a:
Ale cena zabójcza troche jak dla mnie.


650 zł za kompletnego sachs-a to dużo ??
Pociesz sie że nie masz dwumasy z 2000zł

adriano216 napisał/a:
Mechanik jeszcze takiego samochodu nie widział,


Ja bym poprosił o jeszcze jedną zniżkę, za naukę na Twoim samochodzie. :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 07, 2016 18:50   

adriano216, Obijaj kevlarem i będziesz miał spokój na długi czas, u mnie dwa takie sprzegła latały w turbasach i chwale bardzo :D a wyjdzie 1/3 kosztów nowego sprzęgła
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3643
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Wrz 07, 2016 19:09   

slax napisał/a:
Obijaj kevlarem i będziesz miał spokój na długi czas,


Czy w takim przypadku zamach nie dostaje bardziej po tyłku ??
Szukam analogii do klocków i tarcz, twarde klocki szybsze zużycie tarcz :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 07, 2016 19:45   

AndrewS, Może i dostaje, nie wiem :D Obijałem sprzęgło w 620 ti do tego szlif docisku i zamachu i smigało to, a auto dostawało po dupie. Po roku sprzegło brało jak nówka. W Cupejce tez jest kevlar, a wiesz po co mam to auto? Tez jeździ od roku i żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem, panowie zapewniali ze wytrzyma co najmniej 2x więcej niż normalne. Puki co jestem w to uwiezyc :D

Ojcu w Toyocie co jeździ na eLce tez obijaliśmy przy 120 000, tyle wytrzymał OEM, obecnie jest nakulane ponad 300 000 i kevlar dalej jedzie i nie widać żeby miał się kończyć :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ALL] Sprzęgło
Slizgające się sprzęgło
ReFLeX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Czw Kwi 29, 2010 08:25
mirwin
Brak nowych postów [All iDT] Ciężko chodzące sprzęgło
HuMaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Pon Lut 21, 2011 17:13
pinokio
Brak nowych postów [R all ] Jak odpowietrzyć sprzegło hydrauliczne ?
Ameba Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Czw Lip 17, 2008 07:20
sTERYD
Brak nowych postów [R ALL 20TN2 Diesel] Szarpanie na niskich obrotach,brak mocy
daniel18c Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 24, 2015 10:17
natsu9
Brak nowych postów [ R214 Si 103 kM 1998] Brak wskaz. na kokpicie temp.silnika
remikwiat Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Sro Mar 23, 2011 21:04
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink