Czyli ręki nie dasz sobię uciać że jest wszystko dobrze
Rozbierz, sprawdz kabelki.. a nóż siekiera którys sie ułamał..
Jak nie.. wyjmujesz pompke ze zbiornika i z kosza , podłączasz pod akumulator i sprawdzasz czy działa.
Jeśli nie działa - to do wymiany
Jeśli działa - włóż ją z powrotem..potem miernik ( albo zwykła żarówka samochodowa) i sprawdzasz czy tam wogole prąd dochodzi.. jeśli nie.. sprawdzasz kable, jeśli sa całe to wtedy zaczyna się tak naprawde problem
Czyli ręki nie dasz sobię uciać że jest wszystko dobrze
Rozbierz, sprawdz kabelki.. a nóż siekiera którys sie ułamał..
Jak nie.. wyjmujesz pompke ze zbiornika i z kosza , podłączasz pod akumulator i sprawdzasz czy działa.
Jeśli nie działa - to do wymiany
Jeśli działa - włóż ją z powrotem..potem miernik ( albo zwykła żarówka samochodowa) i sprawdzasz czy tam wogole prąd dochodzi.. jeśli nie.. sprawdzasz kable, jeśli sa całe to wtedy zaczyna się tak naprawde problem
Dużo mi dała Twoja wypowiedź, dziękuje.
Czyli co kable które będą widoczne mam sprawdzić tak ?
Wyjęcie samo pompy będzie czymś prostym czy lepiej zaopatrzyć się w wiedzę ?
Powiedz mi proszę, w jaki sposób mogę podłączyć do akumulatora, by ją sprawdzić ?
tak jak na zdjeciu wtyczki jak ktos pokazał.. pociagnij delikatnie kazdy kabelek.. z wyczuciem.. jesli nadpalony to ise urwie, jesli nic mu nie jest to jest OK
Cytat:
Wyjęcie samo pompy będzie czymś prostym czy lepiej zaopatrzyć się w wiedzę
odpinasz wtyczki, i przewody paliwowe. Odkrecasz ta duza plastikowa nakrętka i wyjmujesz pompe.. Trzeba nie troche naobracac zeby wyszła bo przymocowany jest do niej plywac.. delikatni.. by go nie pogiac czy ułamać.
PressionLife napisał/a:
w jaki sposób mogę podłączyć do akumulatora, by ją sprawdzić
Jak juz wyjmiesz pompe ( bedize to taka duza biała puszka. poszukaj na niej zatrzasków i rozbierz ta pusze. Popatrz tutaj : https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=95907
jak ją wyjmiesz podłacz jakeis kabelki pod te dwa piny a te kabelki pod + i - akumulatora.
Jesli ruszy, znaczy sie ze dobra.. ( podczas podlaczania bezposrednio moze troche iskrzyc, jak bedizesz dotykla kabelkiem plusowej klemy). Natomiast jesli nie rusyz.. i nie bedize nic sie iskrzylo to prawdopobnie jest uwalona..
Nie boj sie, nic jej nie bedize jesli pochodzi troche na sucho..
Generalnie sprawa prosta, dasz rade w mniej niz godzine
tak jak na zdjeciu wtyczki jak ktos pokazał.. pociagnij delikatnie kazdy kabelek.. z wyczuciem.. jesli nadpalony to ise urwie, jesli nic mu nie jest to jest OK
Cytat:
Wyjęcie samo pompy będzie czymś prostym czy lepiej zaopatrzyć się w wiedzę
odpinasz wtyczki, i przewody paliwowe. Odkrecasz ta duza plastikowa nakrętka i wyjmujesz pompe.. Trzeba nie troche naobracac zeby wyszła bo przymocowany jest do niej plywac.. delikatni.. by go nie pogiac czy ułamać.
PressionLife napisał/a:
w jaki sposób mogę podłączyć do akumulatora, by ją sprawdzić
Jak juz wyjmiesz pompe ( bedize to taka duza biała puszka. poszukaj na niej zatrzasków i rozbierz ta pusze. Popatrz tutaj : https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=95907
jak ją wyjmiesz podłacz jakeis kabelki pod te dwa piny a te kabelki pod + i - akumulatora.
Jesli ruszy, znaczy sie ze dobra.. ( podczas podlaczania bezposrednio moze troche iskrzyc, jak bedizesz dotykla kabelkiem plusowej klemy). Natomiast jesli nie rusyz.. i nie bedize nic sie iskrzylo to prawdopobnie jest uwalona..
Nie boj sie, nic jej nie bedize jesli pochodzi troche na sucho..
Generalnie sprawa prosta, dasz rade w mniej niz godzine
Ciężko to widzę jako ze jestem laikiem.ale będę próbować, dziękuję za szczegółowe objaśnienie
Wysłany: Sro Sty 03, 2018 21:24 Brak reakcji pomp po przekręceniu stacyjki
Witam, forumowiczów..
do rzeczy, po przekręceniu stacyjki nie słychać pracy pompy progowej, jak również tej w baku. (progowa zamiennik wymieniany 2 lata temu)
Auto odpala normalnie, za każdym razem i po chwili odzywa się pompa w komorze silnika i pracuje prawidłowo. Wyłączam zapłon, auto gaśnie. Włączam zapłon pompa progowa i w baku pracują normalnie. Jak poczekam parę minut to problem powraca. Po włączeniu zapłonu nie słychać pracy obu pomp. Oczywiście auto odpala normalnie i po chwili pompa progowa załącza się prawidłowo. Problem zaczął występować od paru dni.
Większość osób z podobną przypadłością miała problem z odpaleniem R75. U mnie auto odpala, mogę jechać (na początku auto nie ma przyspieszenia, ponieważ pompa się nie załącza, jednakże po chwili pracy silnika odczuwa się przypływ mocy i wszystko jest ok)
W czym może być rzecz?
Pozdrawiam
Adrian
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum