Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam mam problem otoz zalczela mi szales wskazowka poziomu paliwa raz idzie w dul raz gore ktos mi powiedzial ze to moze jakis kabel masowy jest poluzowany prosze dordzcie czy to moze byc to i gdzie to jest i jak sie tam dostac
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Lis 13, 2011 21:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 09, 2011 18:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
poruszony wcześniej temat pomp paliwa z Rowan'em (chyba dobrze napisałem) przewinęła się tam też informacja, że wskazówka dziwnie pokazywała, a przyczyną okazały się przetarte styki na potencjometrze od pływaka
Hej, jesli pali Ci sie kontrolka ABS tzn ze masz czujnik do wymiany w prawym przednim kole i poziom paliwa jest uzalezniony od tego, predkosciomierz tez Ci padnie lub padl, wskazowka paliwa rosnie gdy skrecasz w lewo spada gdy w prawo, takze musisz jezdzic na czuja wymien czujnik ABS i bedzie OK sprawdz klocki bo moze tez warto bo pozniej 2x kupowac czujnik to kolejne 120 w plecy.pozdro jak pomogl to wiesz w gdzie kliknac
Hej, jesli pali Ci sie kontrolka ABS tzn ze masz czujnik do wymiany w prawym przednim kole i poziom paliwa jest uzalezniony od tego, predkosciomierz tez Ci padnie lub padl, wskazowka paliwa rosnie gdy skrecasz w lewo spada gdy w prawo, takze musisz jezdzic na czuja
Coś słyszałeś i powtarzasz, ale nie są to ścisłe- pewne informacje:(
volverin napisał/a:
sprawdz klocki bo moze tez warto bo pozniej 2x kupowac czujnik to kolejne 120 w plecy
- a to już zupełna głupota, czujnik abs nie ma nic wspólnego z klockami, a sam czujnik można kupić o wiele taniej.
Cytat:
pozdro jak pomogl to wiesz w gdzie kliknac
- ale widzę że kolega udziela się, bo zbiera punkty, by wymienić je na opony zimowe:)
Witam ponownie, jesli chodzi o szalejacy wskaznik paliwa to ABS ma duzo wspolnego!! i nie od kogos slyszalem, tylko mialem ten problem osobiscie!!wiec radze wymienic czujnik ABS a przy wymianie klockow czujnik czasem sie psuje (a czasem uda sie wymienic klocki bez utraty czujnika-ale tu sa przeciez specjalisci- bez urazy )tansze czujnik sa do tylnego kola
Witam mam problem wczoraj rano odpalilem samochód normalnie od szczalu jak zawsze ale po pracy nie chcial dopiero po paru razach kręcenia i dziwne bylo to ze miał bardzo niskie obroty na jalowym .jakos dojechałem do domu . Zatankowalem auto w miedzy czasie i paliwa bylo ponad pól zbiornika i dziwne to ze po czasie jak go odpalilem to wskazowka podniesla sie prawie na maks po czym jak dojechajac na miejsce wylaczylem auto . Za jakiś czas wróciłem i wskazowka byla tak jak wcześnie na ponad polowce . Ale dzis są jaja bo auta noe mogę odpalić a wskazowka paliwa pokazuje rezerwę a jest ponad pól zbiornika proszę o pomoc
Zalej do pelna... A wskazówką swiruje bo mogą nie stykać kostki pod kanapa na koszach. U mnie np wytarl sie potencjometr i nie ma sygnału w części zakresu
Przed odpalaniem słyszysz pompę? Jak nie to może być spalona. Jeżeli słychać ją to może być filtr zatkany. Wszystko da się szybko i tanio sprawdzić samemu.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Ale jak uszlyszec mając na zaplonie i słuchać przy wlewie paliwa..?
[ Dodano: Wto Paź 04, 2016 20:50 ]
Przed chwila probawalem go odpalić po kilku sekundach kręcenia odpalil slabo pochodził ze 2moze 3 sekundy na bardzo malych obrotach i zgasl ponowna proba juz nie zalapal .. Aha i nie wiem czy to normalne ale próbując odpalić gdy nie odpali słychać chyba przekaźnik pod schowkiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum