Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 21:54 [ R 25 ]Nagrzewanie się tunela i plastików
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Witam ,
Jestem świeżym posiadaczem Roverka 25. Mam taki problem iż nagrzewa mi się tunel środkowy oraz plastiki przy gałce zmiany biegów . Pojawia się to po przejechaniu około godziny dystansu, czasem szybciej gdy stoję w korku.
Czy macie coś podobnego w swoich autkach
Ktoś może wie co może być nie tak ?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez patfied Wto Paź 04, 2016 20:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 21:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Broń Boże! wytniesz i stracisz moc, coś ok 20KM. Wymień na jakiś nowy, na allegro sporo jest ceramicznych, a jak do LPG to i metalowe są.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
AndrewS prosze cie nie będę demontował kata do pomiarów przejrzyj sobie wątki Markzo tam sa wykresy potwierdzające to. Moge tylko dodać ze codziennie wjeżdżam na autostrade mając równo 40km/h w pewnym miejscu i cisne na 4 biegu pedał w podłogę i ileś tam metrów dalej jest most z Katalizatorem pod most wjeżdżam 120km/h bez kata nigdy, przenigdy nie dociągnął do 100km/h pod mostem. Weź mi to wytłumacz wzrostem mocy. Silnik wolnossący musi mieć spaliny pod pewnym ciśnieniem inaczej traci moc koniec kropka zweryfikowane na roverze 45 na freelanderze i na mazdzie 6.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
15-20KM to sporo, z pewnością jest to do wyczucia przez kierowcę.
Ja w moim 800 spadku nie wyczuwam, nie wyczuwałem też w 214 si kanciaku.
Szkoda że na zlocie nie bedzie hamowni, bo mam wcześniejszy wykres 800.
sknerko napisał/a:
Silnik wolnossący musi mieć spaliny pod pewnym ciśnieniem inaczej traci moc
To wytłumacz mi dlaczego wprowadzenie do silników np. poloneza katalizatorów zawsze powodowało zmniejszenie mocy w porównaniu do wersji gaźnikowej
To o czym piszesz jest ważne ale w przypadku silników dwusuwowych.
Tak czy inaczej bedziem jutro o tym dyskutować online
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
może tak być jeżeli kata zastępujemy tylko rurką, moim zdaniem w miejsce katalizatora należy wstawiać jakiś mały przelotowy tłumik (są takie przeloty z łuskami coś jak strumiennica ) najlepiej o objętości podobnej do objętości katalizatora.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum