Żeby zdemontować Twoje radio nie trzeba kończyć szkoły. Pewnie też na forum informacji na ten temat jest wystarczająco, ale...
- Najpierw płaskim śrubokrętem musisz zdjąć plastikowy, czarny spód tego 'daszku' nad radiem.
- Następnie za pomocą śrubokręta 'krzyżakowego' odkręcasz dwa wkręty mocujące daszek do konsoli.
- Po zdjęciu daszku, zobaczysz w lewym i prawym górnym rogu radia dwa wkręty czarne, również na krzyżakowy śrubokręt.
- Jak już je odkręcisz, wkładasz place w gniazdo kasety i delikatnie ruszając na boki wyciągasz całe radio do siebie.
- Potem musisz odłączyć kilka wtyczek i to wszystko.
emeswuu napisał/a:
czasami trzeba przeklikać zanim zachce mu się działać a czasami pójdzie od razu.
Pewnie panel z przyciskami się zalał kiedyś i skorodował. Generalnie to się wymienia na używkę, ale możesz go wyjąć, rozebrać, oczyścić, złożyć i zobaczyć czy się udało
mack007, do działu giełda zapraszam i resztę ofert handlowych na prv...
emeswuu napisał/a:
dziekuje kolego za instrukcje rozebrania radyjka! zawsze zimnego piwa ci życze
Nie ma za co
Co do panelu... nie jestem pewien czy musisz zdejmować boczek, ale musisz na pewno uważać na przewody... są dość krótkie, żeby ich nie porwać. Podważ panel od spodu jakimś nie kancerującym plastikiem o większej odporności na złamania.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
no to super, dziękuje wam za informacje. mam nadzieje ze to tylko kwestia tego panelu ster. bo jeszcze musze wymienic prawy wahacz, poduszke pod silnikiem. Polecacie jakies firmy?
Panowie, doczekałem sie, rover w moich rękach. silniczek pracuję pięknie, V pięknie gra, ale mimo wszystko muzyka tez jest mi potrzebna!
Aktualnie mam na panelu napis "WAITING" przy odpaleniu pojawi się napis ROVER i potem wspomniany waiting.
Nie mam nawet informacji aby wpisać kod, ponadto starałem się wyciągnac panel, i poległęm... pozdejmowałem plastiki i kiedy już miałem miejsce do zlapania za kieszen kasety i za góre to nie chciał za cholere wyjsc, cos tam go ruszałem góra dół, lewo prawo i ani drgnie do przodu.
Jak się za to zabrac?!
+powiedzcie mi, jak resetujecie sobie liczniki? robicie to jakimś długopisem? bo moj przycisk do licznika trasy jest wklęsły, i palec tam nie dojdzie.
i ustawienie godziny to tez katorga
nie mniej, przesiadka z VW do Roverka to nieziemska róźnica
Panowie, doczekałem sie, rover w moich rękach. silniczek pracuję pięknie, V pięknie gra, ale mimo wszystko muzyka tez jest mi potrzebna!
Aktualnie mam na panelu napis "WAITING" przy odpaleniu pojawi się napis ROVER i potem wspomniany waiting.
Nie mam nawet informacji aby wpisać kod, ponadto starałem się wyciągnac panel, i poległęm... pozdejmowałem plastiki i kiedy już miałem miejsce do zlapania za kieszen kasety i za góre to nie chciał za cholere wyjsc, cos tam go ruszałem góra dół, lewo prawo i ani drgnie do przodu.
Jak się za to zabrac?!
+powiedzcie mi, jak resetujecie sobie liczniki? robicie to jakimś długopisem? bo moj przycisk do licznika trasy jest wklęsły, i palec tam nie dojdzie.
i ustawienie godziny to tez katorga
nie mniej, przesiadka z VW do Roverka to nieziemska róźnica
Jeżeli jesteś zainteresowany to mam w garażu CD 80 wraz z półeczką:
Jednak od razu uprzedzam, że jakość dźwięku z tego fabrykantu jest kiepska.
A coA co do licznika to powinien wystawać jakies 0,5cm gumowy koleczek ponad szybkę zegarów
widocznie mój jest jakiś lekko wybrakowany :< póki co mam 300km na pełnej butli LPG i jeszcze nie woła do dokładkę, także najwyżej docisne go długopisem, a później przejde się po jakimś szrocie
Cytat:
Jeżeli jesteś zainteresowany to mam w garażu CD 80 wraz z półeczką:
Jednak od razu uprzedzam, że jakość dźwięku z tego fabrykantu jest kiepska.
dziękuje Ci bardzo za oferte, nie mniej jednak bardziej podoba mi się mój szeroki panel
Dobrze się orientuje ze pasują tam Radia od BMW? Mam na myśli te z szerokim panelem?
No to jak stał i się kurzył, to trzeba było wyjąć i załatwić sprawę.
emeswuu napisał/a:
Aktualnie mam na panelu napis "WAITING" przy odpaleniu pojawi się napis ROVER i potem wspomniany waiting.
Bo podałeś kilka razy zły kod. Teraz za karę musisz odczekać kilka h
emeswuu napisał/a:
Jak się za to zabrac?!
Jeśli odkręciłeś śrubki czołowe, to najpewniej trzyma się na dolnych mocowaniach. One są rozprężne i pewnie sprawę załatwiłoby wkładanie w te miejsca na dole np. uciętej odpowiednio kredytowej karty. Chociaż mnie nie było to nigdy potrzebne. Możesz jeszcze zdjąć panel klimatyzacji. Odkręcić 4 śrubki, wyjąć go i będziesz miał dostęp do radyjka od góry i spodu. Wylezie...
emeswuu napisał/a:
+powiedzcie mi, jak resetujecie sobie liczniki? robicie to jakimś długopisem? bo moj przycisk do licznika trasy jest wklęsły, i palec tam nie dojdzie.
Pewnie były rozbierane zegary, albo ktoś się tak znachalił nad tym przyciskiem, że go złamał. Teraz gumowa tulejka wypadła i został złamany kikut w środku.
Cytat:
i ustawienie godziny to tez katorga
Bez jaj. Wykałaczką zrobisz. Wciskasz, chwile trzymasz i wskazówki zaczynają zapierdzielać
Cytat:
Dobrze się orientuje ze pasują tam Radia od BMW? Mam na myśli te z szerokim panelem?
Od E46, ale nie wiem czy 1:1. Na pewno masz teraz kostki ISO, a na dole za konsolą wielką wtykę systemu BMW. Natomiast same stacje 2DiN pasują i nawet mają takie samo przetłoczenie. Może trzeba urwać uszy mocujące, bo BMW ma z boku a nie od góry jak my. Zmieniarkę w bagażniku lub w schowku pasażera posiadasz?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No Panowie, dramat! Za cholerę nie mogę wyciągnąć tego radia...
Mało tego, teraz nawet nie wyskakuje mi komunikat że moge wpisać kod, tylko siedzi napis "Waiting"...
zrobiłem wszystko krok po kroku, jak wkładałem wyciąągarki do radia to czułem jakieś zapadki, ale mimo że je wciskałem na wszelkie sposoby nie mogłem go wyciągnąć. radio mi się rusza góra dół, lewo prawo troche ale za nic w świecie nie chce wyjsc..
wyjąc klimatronik i od dołu łapą pchnąć zatrzaski po bokach radia i wyjdzie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dobra, musze przyznać ze jestem glupi.
jak wspominalem, rover nie byl w moich rekach, od zakupu trafil w rece mechanika a potem do moich rodzicow, gdzie czekal na mnie. ojciec na odchodne dał mi wszystkie dokumenty od niemca z ksiazeczkami, instrukcjami, fakturami, przegladami...
Tak, byla tam ksiazeczka z radia i na okladce 4 cyferki.
Wszystko jest w najlepszym porządku juz teraz
Radio calkiem fajnie pyka, jak na oryginalne rozwiazania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum