Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004
Cześć
Jestem nowy i chętny do nabywania wiedzy.Od 6 miesięcy jestem w związku z MG ZT 2.5 v6 LpG .Jestem zachwycony tym autem .Jest rewelacyjne!!!ale ...
Po wymianie płyny chłodniczego kiedy autko chodziło sobie na jałowym biegu zapalił sie nagle check więć odpiłem klemy i zgasł.Niestety po kilkunastu km znowu CHECK .Auto szrpie na 3-4tyś 4 lub 5 bieg.Faluje na jałowym .Tester wskazuje błąd P0175 czyli zbyt bogatą mieszankę i nie czyta 2-2 lambdy.Problem z przerywaniem tylko na lpg bo na PB śmiga jak szalony visy sprawne.Proszę o pomoc bo mechanicy od passatów i opli astra obstawiają świece .Kiedyś wyskakiwał mi błąd wyskakiwania iskry z 5 cylindra .Mój nr 792 021 353 jakby ktos chciał porozmawiac
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 15, 2016 09:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Panowie byłem wczoraj u gazownika.Mam dziś podjechać bo musi się dokopać do oprogramowania OCOTEC .Jak znajdzie oprogramowanie to będzie chyba po sprawie.
Martwi mnie to że w tamtym tygodniu jak zdejmowałem klemy to CHECK znikał i pojawiał się po kilkunastu kilometrach.Teraz już świeci cały czas i chyba skasować go trzeba pc.Panowie a co ile rozrząd mam zmienić mój ma 100 tyś
Dziś Panowie przy 160km/h skoczyła mi nagle tem na max i silnik zgasł.odkręcam korek zbiorniczka a ,wywala płyn ale nie gorący tylko letni...dziwna sprawa....odpaliłem i pojechałem i wszystko ok.Czekam na wizytę u gazownika...Na Pb auto śmiga jak szalone a na gazie tak jak mówiłem wczerśniej...proszę o sugestje
Temperatura, nie dobrze. Ale zgasł. Najpierw gaz, bo może on robi zamieszanie
[ Dodano: Czw Lis 17, 2016 09:15 ]
Chociaż, nie. Gaz nie borze temperatury z fabrycznej instalacji, chyba ze twoja? Na zimnym sprawdź płyn i zalej tak aby żeberka prawie zakryło. Kontroluj często na zimnym. Zobacz czy pod kolektorem nie ma płynu. Na ciepłym zawsze będzie pluł po dokręcaniu korka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tak. Lpg pobiera temp z silnika.Dziś straciłem ogrzewanie gaz przestał działać .Dolałem wody i wszystko wróciło.W aucie wymieniany był płyn okoł 2 tyg temu...pewnie zle odpowietrzony układ ...tylko gdzie ten płyn wyparował.Olej w normie ,czysty ,w zbiorniczku nie czuć spalin .Płyn raz był raz nie czyli układ zapowietrzony ...troche poczytałem jak odpowietrzyć.Wczoraj śmigałem na podłączonym pc i na jednej lambdzie pokazywało dawkę 0,2 a na drugiej 1,0 czyli różnica w dawce jest spora na benzynie sie równało w miare.Od tych zapowietrzeń wariował może jakiś czujnik i wywalało P0175 który wyskoczyl odrazu po zalaniu nowego plynu.Jutro ściągam osłony itd zobacze ,zaczynam sie martwić że strasznie zaboli mnie ta operacja .pomocy Panowie moj tel 792 021-353 .Już umawiam sie wstęonie do Rovera w Morach jak chłopaki znajdą chwilke.
[ Dodano: Pią Lis 18, 2016 15:18 ]
w którym miejscu przy kolektorze?jak dodaje gazu to słysze specyficzny świst w okolicach kolektora ale to chyba normalne???
[ Dodano: Nie Lis 20, 2016 16:41 ]
Wiem więcej ...po awaria wężyka od chłodnicy 2 tyg temu powstał nowy problem chłodnica paruje i jej część powierzchni mam mokre plamy...Blok silnika góry i z dołu suchy...Chłodnica w mokrych plamach więc mokra uszkodzona pewnie .Jak wymienić chłodnice?czy jakbym miał walniętą uszczelkę pod kolektorem zobaczyłbym gdzieś płyn?po zdjęciu osłony silnika jej na niej materiałowe gąbczaste wyciszenie...w tylen jego częsći pod półośka było ewidentnie nasączone płynem ale to chyba pozostałośc po awarii weża z przed 2 tyg pomocy ...dajcie jakieś rady
Super...Ale jeżeli mi strasznie paruje z pasa przedniego i plamy mokre na chłodnicy to chyba nie ma innego wyjścia. Możecie mi podesłąć link do tematu z instrukcja?ile calka wymiana może potrwqać ?
Żyrardów ...40km od Warszawy
podjadę do Serwisu MG Pruszków/Mory
Chłopaki są zarobieni bo dzwoniłem dlatego chciałem to wymienić u mojego mechanika co mi kiedyś Mondo i fiata robił..spoko facet
[ Dodano: Nie Lis 20, 2016 22:19 ]
Zrobie to sam przy sobocie i już...Tylko nie mam pewności czy to chłodnica ale wszędzie sucho,czyściutko..nic nie widać zero nieszczelności a chłodnica wielka plama i paruje.Wentylator sie załączy to przeleci i dalej para...Na odciunku 200km trace około 2l wody która jet teraz w układzie,więc musze wymienić bo mrozy ida.Silnik z góry suchy wiec uszczelka kolektora odpada
Nie...podjechałem dzis...kazał kupić chłodnice i juz...Znamy sie z 10 lat .jestesmy kolegami i mam mu pomuc przy sobocie dlatego zapytałem ile sie z tym zejdzie.Pytam sie was bo wy zjedliście zęby na 75.Ja do dzis dnia udzielam sie na forum Mondeo mk3 2.0 tddi i pomagam .Chciałem poznac twoja opinnie i upewnic sie
Na moje oko jak pierwszy raz to ponad 3h. Pamiętaj o odpowietrzeniu układu prawidłowo, na forum jest procedura, znajdź. Po tym zabiegu kontroluj bardzo często płyn. I polecam płynu zalać do wysokości żeberek, które są w zbiorniku
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Panowie bardzo dziękuję za pomoc ...bardzo mi pomogliście...mam jeszcze jedno pytanie czy nie uda mi się jakoś nierozpinać tej klimy ...zazwyczaj śmigałem tylko po dobicie klimy a nie odsysanie.Teraz pytanie zamiennik chłodnicy czy używka ?
[ Dodano: Pon Lis 21, 2016 08:31 ]
podeślecie jakiś link z instrukcja bo pewnie ktoś to już wykonał .Jeżeli chodzi o odpowietrzenie to juz znam procedure:) tylko to możliwe że to jest powodem tego błedu P0175 ?
Ja wymienialem chlodnice wody bez spuszczania gazu z klimy - po prostu ja odsunalem kupilem oryginal uzywke, jak masz mozliwosc to kup markowa nowke , np: nissens.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum