Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Czy ktoś wie jak otworzyć/zdjąć klapkę airbagu pasażera? Muszę od spodu podkleić jakieś gąbeczki, bo strasznie mi hałasuje, ale niestety przy próbie podważania ani drgnie a nie chcę jej pokaleczyć czy czegoś urwać.
Delikatnie podważ śrubokretem owinietym szmatką albo izolacją . Gdyby nie była niczym złapana u dołu to wyobrażasz sobie jakby wyglądała twarz pasażera przy ewentualnym wystrzale ?
Gora jest na paskach, przymocowanych do stelaza pod deska rozdzielcza, u gory również sa 2 zaczepy plastikowe, spasowane dość ciasno, i to samo od spodu tez 2 klipsy, jesli chcesz ja ściągnąć tylko po to by cos podkleić, to nie warto. Bo Malo co uda Ci sie tam wcisnąć
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw Lis 17, 2016 09:54
Oklejałem, podkładałem pianki, nawet okleiłem specjalną taśmą wygłuszającą i dopóki jest ciepło to nie trzeszczy, ale wystarczy trochę zimna i znowu hałasuje. Czasem jestem wściekły na te plastiki w R.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Lis 17, 2016 12:00
longer86 napisał/a:
jesli chcesz ja ściągnąć tylko po to by cos podkleić, to nie warto. Bo Malo co uda Ci sie tam wcisnąć
Tak chcę ją ściągnąć żeby ją "uciszyć" Krok po kroku, uspokajam każdy brzęczący element na wszystko znalazłem sposób, została mi jeszcze ta nieszczęsna klapka i przyciski sterowania szyb w drzwiach kierowcy, więc choćby nie wiem co to ją "uciszę"
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Lis 19, 2016 20:45
Większość rzeczy nie będzie dla wielu odkryciem, ale po kolei:
1. Hałasy zza radia - wiązki elektryczne za radiem pospinałem na „zipki”, żeby
wtyczki się nie obijały o nic.
2. Hałasujące kołki ryglujące drzwi – po zdjęciu boczków nasunąłem na nie
sześciany z gąbki z dziurką w środku wtedy boczek dociska je ładnie i nie „drżą”
podczas jazdy (to chyba było najbardziej irytujące)
3. Hałasy z drzwi – uzupełniłem brakujące spinki, a połamane wymieniłem.
4. Schowek, podłokietnik - pozbyłem się drobiazgów, typu drobne monety itp.
5. Ogólnie uzupełniłem braki we wkrętach i spinkach gdzie się dało
Wiadomo, diesel - swój przebieg ma więc czasem coś skrzypnie, ale z powtarzających się hałasów z przedziału około 2000 obrotów została tylko klapka airbagu pasażera i sterowanie szybami i lusterkami z drzwi kierowcy (przyciski są luźne).
[ Dodano: Sob Lis 19, 2016 20:45 ]
Klapka wygłuszona zrobiłem 400km i nic nie zagrało do wygłuszenia poszło kilka kawałków pianki samoprzylepnej ok 2mm grubej tylko trzeba w odpowiednie miejsca wkleić
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Lis 20, 2016 20:18
Ogólnie paski naklejałem na miejsca najbardziej "wytarte" czyli dwa paski 10x0,5 cm po bokach otworu spod klapki. Po trzy paski 3x0,5cm po rogach i na środku na górze i na dole otworu spod klapki. Najważniejsze to dwa paski na wypustach od góry klapki patrząc od wnętrza samochodu oraz dwa kawałki taśmy "samowulkanizującej" do węży chłodniczych luźno w dolne otwory w blasze w które wchodzą zaczepy klapki.
Brzmi to trochę jak bełkot, ale mam nadzieję, że jest zrozumiałe Fotki niestety nie zrobię bo boje się , że coś mi pęknie przy wyciąganiu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum