Wysłany: Sob Lis 19, 2016 08:38 [R75] niskie cisnienie paliwa po wymianie pompy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Czesc
Po ostatniej awarii pompy paliwa wymienilem na zamiennik. Pojechalem wymienic amortyzatory na tyl i moj mechanik chcial sprawdzic samochod butujsc go do 4.000 obr/min i mu zgasl. Po wylaczeniu samochodu odpalil normalnie. Podpial go pod komputer i na biegu jalowym butowal do 4.000 obr na min. Samochod zgasl i teraz tylko kreci. Panowie jakies pomysly?
Ostatnio zmieniony przez tmk752 Czw Lis 24, 2016 18:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 19, 2016 08:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Za niskie cisnienie na listwie. Paliwa pol baku jest. Stwierdzilem zeby wyczyscil zawor CR. Ale rozgladam sie juz za pompa. Jakies pomysly? Mozna spiac na krotko pomijajac filtr paliwa?
Jesli masz za niskie ciśnienie na listwie to:
Sprawdź piny w czujniku ciśnienia paliwa wkręconego w listwę, moze być to tez zawór.
Kup sobie kabel do TOAFa i sprawdź czy deficyt paliwa wynika z niedomagania pompy wstępnej kolo akumulatora, może zaworek zwrotny kolo akumulatora nie trzyma ciśnienia. Lepiej kupic kabel za 50zl niż podmieniać elementy na chybił trafił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum