Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam chciałbym kupić felgi do swojego roverka mg strights 18 calowe i chciałbym się dowiedzieć jakie dokładnie felgi jakiej firmy i jaki model są to felgi i na jaki koszt bym musiał się nastawić?
Ostatnio zmieniony przez Padzer Pią Gru 02, 2016 12:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 02, 2016 11:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak pytasz jakie felgi to otwór centrujący 56.1mm (może być większy i wtedy zakładasz pierścień centrujący), otwory na śruby 5x100, 7.5j, ET45 (większego ET nie polecam, z mniejszym bardzo ostrożnie, na 16 mam ET41 i trochę wystają, u Longer86 ET35 i mniejszego na pewno nie).
Jak pytasz jakie felgi to otwór centrujący 56.1mm (może być większy i wtedy zakładasz pierścień centrujący), otwory na śruby 5x100, ET45 (większego ET nie polecam, z mniejszym bardzo ostrożnie, na 16 mam ET41 i trochę wystają, u Longer86 ET35 i mniejszego na pewno nie).
oprócz ET znaczenie ma także szerokość felgi - mam 8,5j ET 35 przód i jest na równo, 9,5j ET 35 tył i minimalnie wystaje.
Nie są to ori 75 ale będą pasować (wypadałoby tylko pierścień centrujący zamontować, bo VAG ma średnicę 57,1mm a Rover 56,1mm). Warto tylko spytać jakie ET (jak fabryczne AUDI to ok).
witam,
1).
czy możemy potwierdzić możliwość użycia dla MG ZT lub ROVERA 75 ( zakładam że jeśli rover daje rade to MG tez powinno )
Rozmiar który chce sprawdzić : felgi 18" et35 8J szerokość
Jako info dodatkowe bardzo chętnie zdjęcia jak się bestia prezentuje.
oraz czy były modyfikacje standardowego zawieszenia lub czy trzeba się bardziej uśmiechać do diagnosty na przeglądach z uwagi na wystające koła poza błotniki.
2).
drugie pytanie czy ktoś z was ma felgi 8J z oponami 225/45 czy używacie szerszych.
Standardowo w MG ZT jest et50 7,5J 18" i oponki 225/45 18"
Cześć, Longer86 pisał, że felgi 7j i et37 są na styk. Ja przyjąłem te wartości za skrajne. Felgi, o które pytasz będą bardziej wysunięte o 15 mm. Jednak spędziłem wiele godzin na szukaniu felg do mojego auta i widziałem różne felgi założone do r75. Mnie bardziej interesuje to czy tyle ludzi przerabia nadkola czy jeżdżą z wysuniętymi kołami.
et 35 jest z VW o ile dobrze kojarzę a te wchodza bez problemu i nie wystają nawet są delikatnie schowane nie wiem tylko jak z serokością. Fabryczne od ZT są schowane w nadkolu na jakieś 1,5-2cm
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
dla uzupełnienia - taką kalkulacje udało mi się zrobić dla wzorcowej felgi do MG ZT i dla tego rozmiaru, który posiadam we wspomnianych felgach.
znacznie zmienia się od wew. strony i od zew również:)
jeżeli tylko wejdą to wyglądać będzie super!
wejdą i nie będą wystawać wiem ze fabryczne wchodzą i nie obcierają na dystansach 25mm
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jak by nie patrzeć felga w porównaniu do mojej wyjdzie 15mm na zewnątrz i 11mm do środka.
I tutaj zacznie sie kwestia opon.
Tez mam 225 i nie chce nic sugerować, u mnie opona ochrania rant felgi, wiec jest duże prawdopodobieństwo ze wszystko zagra jak należy, tylko wyjdzie opona z felga na rowno. Ale na 100% to dopiero jak założysz felgi na auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum