W poprzednim roverze jeździłem z 5 tyś km bez czujnika ABS i już wtedy było to zastanawiające.
W drugim Roverze wczoraj wymieniałem czujnik ABS.
Nawet się śmiałem z kolegą, że jakbym jeździł tylko w lewo na rondzie to paliwo mi się nigdy nie skończy, bo siła odśrodkowa działająca na ropę w baku + brak sygnału z ABS powodowała cały czas prawie full na wskaźnikach. Normalnie jak w golfach TDI - Same produkują paliwo.
wszyscy macie zepsute auta... mam aktualnie na moich nowych tarczach 1 kreseczkę mniej niż ful przyjmijmy że 9/10 baku paliwa i niezaleznie jak jade wskazówka stoi jak łyzka w kisielu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Przerabiałem temat już kilka razy, tam rdzewieją (dosłownie rdzewieją) styki od pływaka w baku.
Będziesz na zlocie
Mam całą paczkę odpowiednich konektorów to dam Tobie kilka sztuk i sobie pozaciskasz na nowo.
Miałem to w każdym Landku jakiego posiadam (a mam w sumie 4 a bo co)
Kilka 75 klientów i X-Type mamy też cierpiał na ten sam problem.
A powiedzcie koledzy czy wskaźnik paliwa ma cos wspólnego z pompa paliwa chodzi mi o to ze robiąc test zegarów wszystkie kontrolki działają prawidłowo nawet od poziomu paliwa . Ale problem w tym ze w baku mam ponad pól zbiornika a swieci sie rezerwa na kompie pokazuje zasięg 0 km auto nie odpala
Miałem to w każdym Landku jakiego posiadam (a mam w sumie 4 a bo co)
Kilka 75 klientów i X-Type mamy też cierpiał na ten sam problem.
To nie jest problem te typy tak mają, nawet ci powiem że jak wyczyściłem styki to falowanie się nasila.
Chyba że pisałeś do longera86 to nie było tematu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Samo czyszczenie styków nic nie da utlenia się kabel w miejscu w którym jest zaciśnięty.
Trzeba uciąć i zarobić nowe końcówki.
Mam odpowiednie cynowane.
Zaciskasz i podgrzewasz lutownicą i jest malina.
Pływakowi natomiast dobrze zrobi całodzienne odmoczenie w płynie do mycia silników marki Plak.
Zrobiłem tak u siebie i pokazuje mi idealnie.
Koledzy mam pytanie po wymianie pompy paliwa czyszczeniu zbiornika auto gozej odpala w sensie ze kręcę jakies 3 sekundy i odpala .. Cos na zasadzie jak by się paliwo coflo i dopiero po kręceniu odpali..jaka może byc przyczyna .?
tomek92k2, sprawdź, czy się przekaźnik pompy nie wiesza i chwila mija zanim zaskoczy i uruchomi pompkę. Może też podczas wymiany zagiął się jakiś wężyk paliwowy.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
dorotamax1 sprawdź przewody i styki przy pompie. Druga sprawa może być przetarty potencjometr to wtedy już niewiele pomoże (wtedy raczej wymiana całego koszyka pompy).
Wlasnie byla wymieniana pompa nowa z wolkswagena ktora pasuje do rovera i kosz który pokazuje ile bezyny w zbiorniku i tez listwa wtryskowa .. Ogolem silnik dobrze chodzi po odpaleniu obroty dochodzą do 7 tys jak go depne tylko właśnie to odpalanie..
[ Dodano: Sob Gru 10, 2016 10:55 ]
A przekaźnik pompy w ktorym jest miejscu dokladnie..?
tomek92k2, przekaźnik jest w skrzynce bezpieczników nad nogami pasażera. Numer 3, jeśli dobrze pamiętam. Możesz dla eksperymentu podmienić z innym żółtym (np. od klaksonu) i zobaczyć, czy będzie lepiej.
Jeśli nie... to może po prostu już Ci się rozrusznik sypie?
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Ale jak uszlyszec mając na zaplonie i słuchać przy wlewie paliwa..?
[ Dodano: Wto Paź 04, 2016 20:50 ]
Przed chwila probawalem go odpalić po kilku sekundach kręcenia odpalil slabo pochodził ze 2moze 3 sekundy na bardzo malych obrotach i zgasl ponowna proba juz nie zalapal .. Aha i nie wiem czy to normalne ale próbując odpalić gdy nie odpali słychać chyba przekaźnik pod schowkiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum