Wysłany: Sob Sty 28, 2017 11:51 [MG ZR Idt] Kilka pytań (sprzęgło, przepływomierz, hamulce)
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Cześć mam kilka pytań.
1. W którymś temacie pisałem, że silnik ma problem z dogrzaniem się, dziwnym trafem, kiedy popsuła się przepływka, od mniej tego czasu silnik dogrzewa się w zasadzie bez problemu tzn. bardzo często po pierwszym odpaleniu samochodu, przejechaniu kilku skrzyżowań w mieście, z kratek zaczyna lecieć ciepłe powietrze.
Jednakże, kiedy np jadę dłuższy odcinek bez dodawania gazu (z górki), powiedzmy 2-3 km wskazówka z temperaturą opada. Zasadnicze pytanie - co tu jest grane? Czy ten termostat w końcu działa dobrze czy nie?
2. Czy sprzęgło jest osadzone na jakimś łożysku? (domyślam się, że tak). Chodzi o to, że od jakiegoś czasu mam takie głuche dudnienie z okolic skrzyni i sprzęgła. Najbardziej słychać to na luzie. Po wciśnięciu sprzęgła dźwięk ucicha. Co to może być? Jakie to są koszty, oraz czy dużo przy tym roboty?
3. Czy lekko krzywa półoś może wpływać na bicie podczas hamowania? Lub luzy na zaciskach? Od czasu wymiany piasty, jest o niebo lepiej, natomiast po kilku mocniejszych depnięciach na hamulec, tarcze zaczynają bić. Jasne skoro od nagrzania zaczyna bardziej bić, to pewnie problemem są tarcze, natomiast nie chce ich na darmo wymieniać, kiedy okaże się, że po jakimś krótkim czasie znowu będą w takim stanie jak te obecnie.
4. Zepsuła mi się przepływka. Zastanawiam się, nad wgraniem tych mapek mafless, jednakże czy maffless = podniesienie mocy (przy okazji)? Czy może maffless, a "chip tuning" to odmienne rzeczy?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 28, 2017 11:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum