Wysłany: Nie Sty 22, 2017 23:58 [Rover75 2.0cdt 2000r.]Problem z odpalaniem ciepłego silnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Prosze o pomoc moj rowerek odkad go mam ma problemy z odpalaniem na ciepłym na zimnym pali książkowpo długim kreceniu rozrusznikiem w koncu odpala jak gdyby nigdy nic. jednak od kilku dni ma problem juz nawet na zimnym a na ciepłym nie pomaga nawet bardzo długie kręcenie po otrzymaniu dawki rozruchowej plaka odpala chodzi rowno nie dymi ma moc nie klepie nie szarpie nie moge dac sobie z nim rady Pomocy !
Ostatnio zmieniony przez tede Pon Sty 23, 2017 00:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 22, 2017 23:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli mozesz to powiedz mi dlaczego akurat wałka bo czytałem duzo na forum skonsultowałem sie z kilkoma mechanikami i dalej nie wiem bo jeden mowi ze położenia wału drugi że wałka opisz mi jakie są objawy przy uszkodzeniu czujnika wałka a jakie przy wału z gory bardzo dziekuje za pomoc
Podłączałem go pod duzo roznych komputerow typu Wurth , Kts, moj prywatny Delphi i wiele innych. Nie pokazują zadnych kodow błedow na silniku podkładałem 2 razy inne czujniki walka i podmieniałem wczoraj czujnik polozenia wału. Bez skutku. Sciągnolem program toaf i czekam teraz az przyjdzie kabel do niego moze on cos pokarze. Ja juz szczerze nie mam siły do tego samochodu bo teorytycznie wszystko jest sprawne a on dalej nie odpala. Ostatnio pojawił sie tez problem z odpaleniem go zimnego ale jak odpali to chodzi rowno nie dymi wiec wtryski tez uwarzam za sprawne. Nie wiem czego sie dalej czepić.
Jeśli chodzi o błędy to bym się już więcej po TOAFie nie spodziewał. Natomiast dzięki niemu możesz na pewno dowiedzieć się jak wygląda ciśnienie pompy progowej, może umarła Ci pompa w baku i masz mniej niż 1/4 paliwa. Może spalił się bezpiecznik od pomp... może to kwestia czujnika w pompie CR, a może czujnika na listwie... problemy elektryczne sterownik by złapał, a jeśli nie zrobił tego, coś nie domaga w zakresie tolerancji. TOAF monitoruje w dieslu wiele parametrów, więc myślę że z jego pomocą dużo szybciej znajdziesz problem. Jeśli auto odpali na tzw "plaka" i będziesz mógł pomonitorować więcej.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Na delphi miałem mozliwosc sprawdzenia cisnienia pompy podprogowej i pompy cr czyjnik cisnienia w rampie sprawdzony nie wazne ile było paliwa czy pełny zbiornik czy prawie pusty wszystko dzieje sie tak samo. Jest to ciężki przypadek. Nie chce odstawiac do mechanikow bo zaraz naciągną mnie na pompe wtryski i duzo innych rzeczy a auto i tak nie bedzie chodzic .nie ma w poblizu chyba nikogo kto mogłby dac sobie rade z nim
[ Dodano: Pon Sty 30, 2017 17:42 ]
Po ponownym podłączeniu pod komputer wyszło ze przy rozruchu jest za małe cisnienie zeby przełamać wtrysk bądz ktorys z wtryskiwaczy przelewa i dlatego nie moze odpalic jutro odstawiam go na sprawdzenie wtryskow ale wydaje mi sie ze to bedzie przyczyną całego zamieszania
Cisnienie wstępne to tylko podanie paliwa do pompy jednak cisnienie do przełamania wtrysku wytwarza pompa Cr i pompy niskiego cisnienie podają odpowiednie ale pompa Cr przy rozruchu wytwarza za małe zeby zapalił i przyczyną moze byc kończąca sie pompa bądz "lejące wtryski" błędow nie ma zadnych bo to nie usterka elektroniczna
Pomóżcie posiadam r75 z 2000 roku benzyna 2,5 l ,przepala się bezpiecznik po zatrzymaniu silnika ,bezpiecznik który się przepala jest pod maską silnika ,stojąc od strony lewego błotnika 2-gi rząd i drugi od prawej strony (prawdopodobnie sterowanie silnika ) podczas jazdy jest OK ale tylko wyłączę silnik i lipa .
Przełamanie wtrysku zeby nastąpił wtrysk paliwa musi powstac odpowiednie cisnienie ktore po podniu paliwa przez pompy podawcze wytwarza pompa CR . Gdyby był uszkodzony zawor na pompie to odpalał by bez problemu ale po dodaniu gazu by zgasł przerabiałem to juz w roverze kolegi
od kilku dni ma problem juz nawet na zimnym a na ciepłym nie pomaga nawet bardzo długie kręcenie
napisales ze i na zinmnym i cieplym jest problem.
Oczywiscie ze wtryski bym w pierwszej kolejności sprawdził, przelewy czy sa równe itd. Mozesz tez zdjąć rurki przelewowe i przekręcić kluczyk bez odpalania silnika, jak na wtryskach na przelewach pojawi sie ropa to ten wtrysk do roboty
Powiem ci tak to auto jest dziwne wczoraj chialem go odpalic zimnego i musialem krecic duzo i jak bym pokrecil jeszcze pare razy to by odpalił ale nie męczyłem go dzis przyszedłem i odpalił "na strzał" powiedz mi jak morzesz co by sie działo gdyby padł czujnik cisnienia w rampie ?
nie odpali, kiedyś czytałem ze jak odepniesz ten czujnik to sterownik uruchomi silnik w trybie awaryjnym, ale próbowałem i nie uruchomił. Podegnij w nim piny i sprawdź co będzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum