Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Sprzęgło mi zostało w podłodze.
W Britishcars powiedziano mi ze to siłownik, nie ukrywam ze wymiana go gdzie robocizna to 450 zl uderza po kieszeni. Mariusz powiedzial mi ze pompkę mam plastikowa wiec pewnie za jakiś czas padnie. Obilo mi się o uszy ze robią i pompę i wysprzeglik jednocześnie można pozbyć sie problemu na dluzej. Czy to prawda?
Ostatnio zmieniony przez xen0n Czw Maj 11, 2017 12:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 31, 2017 10:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co do pompki i wysprzęglika - firma TAZU robi metalowe zamienniki. Pompkę mam od grudnia 2014 i jeździ do dziś bez najmniejszego problemu a wysprzęglik już 1.5 roku po wymianie i nadal wszystko OK. Co do wysprzęglika się dowiedz, bo parę osób ostatnio na niego narzekało (podpytaj pewnie Mariusz albo MaReK będzie wiedział coś więcej).
Obilo mi się o uszy ze robią i pompę i wysprzeglik jednocześnie można pozbyć sie problemu na dluzej. Czy to prawda? Czy warto pozyczyc 500 jeszcze na pompkę czy dojezdzic ta co mam?
Ja kupiłem moją 75 na koniec września. Na początku listopada robiłem pompkę (ori LUKa)... Potem na początku grudnia drugi raz robiłem pompkę (TAZU - kosztuje bodajże 350 zł)... Potem w czerwcu robiłem sprzęgło, bo wysprzęglik się
Więc zasadniczo tak - pozbędziesz się problemu na dłużej aczkolwiek jeżeli pompka działa dobrze i nie masz kasy to nie wiem czy jest sens ją rozgrzebywać teraz (pompkę wymienisz samemu pod domem w 2 max 3 godziny).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum