z reguly jest tak ze jak sie duzo chce a malo wie to wychodzi klops. proponuje ci sprzedac swoje 1.4 i kupic 1.8 wyjdzie ci to na dobre. swap z 14 na 1.8 to nie mini-me w hondzie
_________________ Najpierw Rover 25 2.0 iDT 2001r
Teraz MG ZR 105 2005r
abuk888, kolego jak nie masz dużo do wniesienia to lepiej wogóle się nie odzywaj . Kolego oprócz tego auta mam evo 6 ponad 400km a taki MG ma być kolejnym projektem i kolejną zabawką.
Ostatnio zmieniony przez karolkr Pią Lut 03, 2017 08:27, w całości zmieniany 1 raz
To jest chyba silnik z MGF na starym ECU. Szukaj nowszego, można na nim re-map zrobić. Jak życie znam Markzo za chwile będzie takie operacje przeprowadzał...
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lut 03, 2017 09:11
karolkr, to że masz evo 6 nie zmienia faktu że abuk888, ma trochę racji więc bez takich uwag kolego, potrzebujesz najdroższe części w aucie i zakup innego m z odpowiednim silnikiem nei jest wcale taki głupi i nieopłacalny (MG/R tanie są)
Słuchaj przywiozłem z Niemiec zdrowiutką sztuke niema grama rdzy jedyna wada to uszczelka , nie pisałbym tu gdyby gdzieś na internecie stał np anglik MG ZR 160 i bym odrazu kupił złozył z dwóch jednego ale niema wiec napisałem na forum, ale widzę że za dużo tutaj konkretów poza tym zebym sprzedał ten i kupił całe auto z 1.8 sie nie dowiem...
karolkr, z wszystkich postów które napisałeś na forum to zdaje sie zmieniałeś juz silnik z 1.1 na 1.4 wiec jaki widzisz problem w zmianie na 1.8?
Gdybyś troche poszukał na forum to znalazł byś pewnie odpowiedzi, które Cie interesują, ale lepiej przyjść skrobnąć temat raz na 8 lat, zwyzywać wszystkich ze dobrze podpowiadają, oczekiwać natychmiastowego rozwiązania na tacy.
Nikt nie jest wróżką i gdybyś napisal od poczatku ze kupiłeś auto tanio z Niemiec i jak sytuacja wygląda to tez dostałbyś pewnie inna odpowiedz, no ale lepiej wymagać...
A moze przywozisz też z Niemiec szklane kule to powróżymy razem
Oj tam Panowie, niepotrzebnie się uruchamiacie. Jego sprawa, jego kasa. Zacznij od kupienia zestawu silnik, skrzynia, elektronika. Cała reszta potrzebnych informacji jest w instrukcji. Może warto by założyć temat w dziale nasze auta, gdy już zaczniesz?
no coz, kazdy chcial pomoc, dac cos od siebie a tu od razu wyzwiska od kolegow
no nic, jesli chodzi o swapa z 1.4 na 1.8 to najpopularniejszy z mozliwych w mg/r25/r200. tematow sa setki na polskich i zagranicznych forach. pozdrawiam
_________________ Najpierw Rover 25 2.0 iDT 2001r
Teraz MG ZR 105 2005r
Panowie, tylko szukając silnika zauważyłem że jest sporo rodzai tych silników 1.8, Wiec teraz pytanie róznią się mocą wiec jak dojść ktory ma ile mocy ? i ktory najlepiej czy poprostu może pojść w temat tych 1.8 T z 75 ?
Nie pomijając takich rzeczy jak np. hamulce i zawieszenie
VVC rozpoznasz łatwo : 1. Kolektor dolotowy z napisem VVC oraz kółka rozrządu po prawej jak i lewej stronie silnika.
Silniki k serii po MY2001 mają plastik który zakrywa tylko część pokrywy głowicy, a górna część pokrywy z korkiem wlewu jest "goła" w kolorze srebrnym lub czarnym. Starsze mają zazwyczaj całą czarną a klapka jest tylko na środku i zakrywa świece.
1.4 od 1.8 poznasz tylko po kodzie silnika/vinie auta w jakim to siedziało albo po osprzęcie.
1.8 TF135 ma zazwyczaj duży kolektor ssący taki jak w VVC tylko srebrny i oczywiście inne wałki względem 120.
1.8 Turbo poznasz po turbo Do niego będzie ci potrzebny przynajmniej jakiś świniak bo jeszcze nikt nie ogarnął go z oryginalnym ECU z 75 i czujnikiem ze skrzyni PG1.
Ogólnie jakby do tego podejść rzetelnie i wszystkie rzeczy jakie się różnią między 105 a 160 kupić nowe i używane w najlepszym możliwym stanie to wyjdzie cena całego samochodu A ktoś to jeszcze musi przełożyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum