Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Hej,
Mam problem z oświetleniem, stało się to nagle.
Kierunki- nie działa lp, kontrolka mruga normalnie | nie działa prawy tył, kontrolka mruga jak przy przepalonej żarówce
Mijania- tylko lewy xenon mruga jak w trybie awaryjnym
Pozycyjne- brak, tylko podświetlenie tablicy
Drogowe- tylko prawy działa
Halogeny- nie działają
Podświetlenie zegarów- nie działa przy włączonych światłach
Stop- działają bez górnego(kombi)
Elektryk sprawdził pod komputerem niestety bez diagnozy, LSM sprawny sprawdzony w Rover 75 znajomego.
Wstępnie elektryk polecił szukać problemów z masą, niestety nie znalazłem żadnego schematu od R75, ewentualnie jakieś podpowiedzi mile widziane.
DZIĘKI!
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 09, 2017 12:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie widzę schematów w Rave, linki które znalazłem są stare i wywala brak pliku.
Dziś sprawdzałem przewody. Masowe tuż obok kostek do lamp zarobione od nowa bezpośrednio z aku i jak podałem prąd na pozycyjną w lewym kloszu(kierowcy) to reszta świateł też zadziałała prawidłowo.
Czy gdzieś między sterownikiem lsm a kloszem jest jeszcze jakiś przekaźnik albo kostka/złącze?
Witam ..
Podepne sie pod temat z podobnym problemem.
U mnie przestały działac kierunkowskazy (dziala tylko prawy tył i lewy przód) komputer nie pokazuje błedu spalonej żarówki kontrolki w zegarach mrygają normalnie nie tak jak przy spalonej żarówce od kierónków szybiej.
Światło lewe mijania tez nie świeci i zegary tez nie mają podswietlenia(panel sterowania jest OK)
Myslałem ze moze jakis przekaznik od swiateł pod maską w pudełku obok filtra powietrza i powiem wam ze poruszanie nimi spowodowało zewszystko wróciło.
Ale na jakis czas,dzis to samo i poruszanie i wyjmowanie tych przekazników nie pomogło.
Pomórzcie czy to którys z tych przekazników padł?
Czytałem tez ze brak odpowiedniej masy moze powodowac takie problemy z elektryką.
P.S jakis czas temu podczas mycia auta zauważyłem wode na podszybiu lewy odpływ był zatkany . udrożniłem go .Czy moze gdzies woda dostała sie do masy?
Co wy na to???
Sprawdź przewody pod skrzynką bezpieczników pod maską. U mnie zrobiło się zwarcie i kabel przepaliło. Jak "mechanik" podał 12v z aku to wszystko zadziałało aż spalił się moduł od świateł. Powodzenia
ok jutro tam zajrze . Przejrze wszystkie bezpieczniki .
Czyli jest mozliwosc ze jakis kabel plusowy jest uszkodzony i dotyka karoseri auta.
I wszystko przez to głupieje?
Z klimatyzacją nic nie robiłem..
Tylko jak pisałem wczesniej jakis czas temu po myciu auta zauważyłem wode stojąca na podszybiu, odpływ był zatkany.
Żadnej wody w srodku nie zauważyłem,i tak teraz sie zastanawiam czy ta woda gdzies sie nie dostała na styki.
A powiecie mi gdzie sie znajduje ten moduł świateł lsm , i czy po podłączeniu pod komputer powinno pokazac ewentualny błąd?
LSM najbardziej prawdopodobny. Najlepiej go wyjąć przy okazji oczyszczając styki wtyczki. Czasem nawet widać ślady wilgoci na karcie elektroniki przez czarną kratkę obudowy. Kiedyś widziałem taki że ścieżki były aż zielone od śniedzi
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum