Chodzi ci o ten filterek siatkowy ? Normalnie siedzi to w pokrywie zaworów i masz tylko wężyk w okolice przepustnicy podciągnięty. Żeby się do tej siatki dostać, to trzeba zrzucić pokrywę zaworów ( tą górną, co jest dookoła masą śrubek przykręcona oraz pomiędzy świecami masz jeszcze po śrubce). Roboty na maksymalnie godzinę. Rozrządu ruszać nie trzeba. Pytanie po co chcesz to czyścić. Jeszcze mi sie nie zdarzyło aby była taka potrzeba, a K-serią jeżdżę w kilku samochodach już jakichś 13 lat.
Taki silnik uznaję za niesprawny. Ja piszę o sprawnym silniku. W Roverze nawet w największe mrozy NIGDY nie pojawiło mi się masło na korku. Już nie wspominając żeby filterek zamarzł. Żeby do tego doszło to musiałby ktoś jeździć z UPG dłuższy czas, albo jeździć już typowo na "majonezie" aż pociśnie go w dolot odmą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum