Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Witam,
Prosiłbym o podanie dokładnych wymiarów łącznika elastycznego w R45 1.8, średnica i długość (w necie nie podołałem aby odnaleźć). Ponieważ odkąd kupiłem R jest zamontowany jakiś krótki a porównując w necie oryginał powinien jest o wiele dłuższy. Wydech wydaje się być sztywny oraz głośny między poziomem obrotów 3000-4000 mimo wymiany środkowego i końcowego na nowy Walkera. Spróbuje teraz wymienić łącznik ..... na zbliżony oryginałowi. Występują też sporadyczne ,,strzały" w tłumiku końcowym ....
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 03, 2017 21:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
I poproś o łącznik do Rover 45, dokładnie "złącze elastyczne 55/120", możesz powołać się na mnie (Adrian Chmiel) i poprosić ten sam co ja zamówiłem (27 marca 2017 brałem do auta szwagra), będzie wiedział o jaki chodzi.
Układ mamy wykonany z rury nierdzewnej, a ten łącznik co zaproponowałem jest wykonany na pewno także z nierdzewki, kiedyś robił testy materiałowe na skład chemiczny więc jest potwierdzone.
Spawasz to oczywiście także elektrodami nierdzewnymi w otulinie gazowej, najlepiej TIG'iem.
W innym przypadku wejdzie Ci korozja, wieczorem mogę Ci pokazać ja mój łącznik wygląda po prawie 6 latach.
Złącze kosztuje 60zł + wysyłka (8zł jeśli paczkomat).
Witam, ja przedwczoraj się zmagałem z tym problemem. Jednakże kolega wyżej dobrze pisze 55/120, ja dałem lekko ciała i kupiłem 55/105 i musiałem ciut sztukować, ale jest ok. Całość to koszt w moim przypadku łącznik wzmocniony 32 zł, spawanie 60 zł, czas +- 20 zł...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum