Wysłany: Nie Kwi 09, 2017 18:50 [214/216si] Obroty na jałowym i zalewanie silnika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam, mam problem z moim Roverem 214/216
Rover miał robiony swap z 1.4 na 1.6 SI komputer został z 1.4.
Otóż moja perełka ma wysokie obroty na biegu jałowym ok 1200, podczas dawania gazu musi minąć krótka chwila aby zszedł z obrotów a czasem zdarza się, że pozostaje na 2000 czy 3000 obrotów i nie chce zejść, dodam, że zalewa go bo czuć benzynę.
Stawiałem na przepustnice którą zamieniłem ze starego silnika i nadal jest to samo, poszedłem dalej i zamieniłem silnik krokowy, nadal bez zmian ale doszedłem do tego że gdy zatkałem rurkę wlotu powietrza na silniku krokowym to obroty na biegu jałowym spadały do odpowiednich (ok.800-900) tak jak by była podawana za duża dawka powietrza. Któryś z magików wie czym może to być spowodowane i jak to naprawić?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 09, 2017 18:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak zatkasz rurkę od krokowca to silnik powinien zgasnąć. Wniosek jest prosty - lewe powietrze i to naprawdę radosnym strumieniem. Jesteś pewien, że obie przepustnice Ci się szczelnie domykają? Jeśli obie są plastikowe to obie mogą być już zużyte.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum