Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Panowie!
Problem polega na tym, że załączam nawiew czy to ogrzewanie czy klima, i zwyczajnie nie chce działać, wyświetlacz wyświetla ale nic się nie dzieje. Po jakimś czasie się samoistnie załączy, często w momencie gdy dynamiczniej zadziałam gazem i obroty pójdą mocno w górę.
Co mogę sprawdzić aby zdiagnozować ów problem?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 14:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak bardzo jest to skomplikowany temat i jak kosztowny?
Bo widziałem na allegro gdzieś "dmuchawę" za 60zł, ale i mase rezystorów.
Należy kupować w zestawach? Są nowe części czy zaopatrzyć się w używki?
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Kwi 12, 2017 21:13
Ja Ci tego przez internet nie zdiagnozuję czy to ona na 100% ale to raczej typowe objawy dla kończącego się silnika. Niestety bardzo ciężko jest go rozebrać i nie opłaca się remontować, lepiej wymienić.
Nowych nie widziałem w sprzedaży, my mamy tylko używane.
Kupując musisz mieć pewność że jest ona europejska, bo angielskiej nie zamontujesz.
Przy uszkodzonej opornicy to byś nie miał wolnych biegów i działał by jedynie najwyższy. Ale jeśli po wibracjach auta zaczyna działać to tak na 80% kończący się silnik dmuchawy.
A wymiana nie jest jakoś skomplikowana, tyle że ciasno tam trochę i niewygodnie
Taki dzwiek pojawia sie czasami pochodzi jakby z pod kierownicy?? Te rejony. Pojawia sie przy odpalonym zapłonie oraz przy odpalonym silniku.
[ Dodano: Czw Kwi 13, 2017 16:52 ]
A czy może mieć z tym coś wspólnego silniczek krokowy?
Bo muszę go wymienić bo ma czasami problemy. Może ma to jakiś wspólny mianownik?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum