Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 18:41 [R 25] Nie odpala na benzynie, od filtra nie dochodzi benzyn
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam, nie chce mi odpalić na benzynie. Dochodzi ona do filtra, i przez filtr przechodzi, ale na gazie mi odpala. Więc pytanie, jak rozebrać ten przewód benzyny co dochodzi do silnika? Może się tam coś zatkało więc chce go rozręcić.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 18:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli masz na listwie ciśnienie to wtryski nie są otwierane.
Najpewniej coś sterownik gazu poknocił, ponieważ komputer benzyny nimi steruje (komputer LPG bierze z nich sygnał i go ciut modyfikuje, gdyby nie taktował benzynowymi to i na gazie byś nie odpalił).
Rozumiem że sprawdzałeś czy jest ciśnienie na listwie?
dzwiek to takie hmmm bzyczenie w okolicy zbiornika paliwa, samo wyplywanie nie oznacza prawidlowego cisnienia, podczas pracy pompy paliwo ma ostro sikac
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
dzwiek to takie hmmm bzyczenie w okolicy zbiornika paliwa, samo wyplywanie nie oznacza prawidlowego cisnienia, podczas pracy pompy paliwo ma ostro sikac
Myślisz, że jeżeli pompa jest pod nad zbiornikiem to będzie ją słychać? Jak odpalał normalnie to też nie słyszałem jakiegoś bzyczenia w okolicy tylnej kanapy.
Jak przekręcasz kluczyk na zapłon jeszcze przed odpaleniem to słychać pompę spod tylnej kanapy przez chwilę - takie ciche buczenie i już. Potem przestaje działać aż do próby odpalenia.
Po odkręceniu przewodu paliwowego i przekręceniu kluczyka paliwo powinno wręcz wystrzelić. Jeśli tak się dzieje, to może regulator ciśnienia Ci padł - to jest taki podciśnieniowy zaworek na końcu listwy wtryskowej.
Jak przekręce na I to nie słychać nic, a jak odkręcę filtr od przewodu z pompy to wylatuje benzyna ale tak słabo, nie pryska tak jak piszesz. Gdzie jest czujnik ciśnienia? Nie mogę na necie znaleść jego położenia, a widzialem na allegro jak on wygląda.
_________________
>>>NIE MA FACHOWCA NA CEDZIORA Z SOSNOWCA <<<
facebook.com/cedzior
CEDZIOR, Pompa przecież nie pracuje całą dobę... odkręcasz przewód od filtra i przekręcasz na 2 pozycję stacyjkę. Wtedy przez jakieś 3s pracuje pompa.
Ale po Twoich odpowiedziach powątpiewam czy to zrobisz, masz chyba znacząco za małą wiedzę...
A moze sprobuj pokrecic dluzsza chwile (cyklicznie zeby nie spalic rozrusznika) bo takie odkrecaniem i przykrecaniem filtrow przewodow i cholera wie czego pewnie niezle zapowietrzyles uklad
_________________ Najpierw Rover 25 2.0 iDT 2001r
Teraz MG ZR 105 2005r
Nie da się w takim sensie jak Diesla, ale jak się opróżni układ z benzyny np. jak się skończy, albo zrobi się coś takiego jak Ty to zanim paliwo wypełni układ i doleci do silnika to potrzeba chwili.
Dlatego też trzeba trochę pokręcić zanim odpali, a nie tak jak zwykle "od kopa".
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 62 Skąd: Rzeszów/Zgłobień
Wysłany: Wto Kwi 18, 2017 19:07
Wężyk raczej się nie przytkał, ale jak go koniecznie chcesz ściągnąć to od strony filtra masz taką szybkozłączkę, trzeba lekko poruszyć tym wężykiem i wcisnąć na szybkozłączce takie jak dobrze pamiętam zielone (lub żółte wypustki), a od strony listwy masz dwie śrubki, jak odkręcisz to uważaj na oring, żeby nie uszkodzić.
Jak chcesz sprawdzić czy podaje pompa i jest ciśnienie na listwie to na powrocie z listwy wtryskowej masz wężyk powrotny i opaskę, ściągnij go a na jego miejsce załóż wężyk przeźroczysty i przekręć zapłon. Jak pompa podaje to tryśnie paliwo jak nie to masz do zrzucenia zbiornik paliwa i wymiana pompy.
Sprawdź jeszcze zamieniając przekaźniki pod maską w skrzynce bezpieczników i pod autem za zbiornikiem paliwa czy kostka się nie wypięła (mało prawdopodobne).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum