Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 45] Problemy po odpaleniu na zimnym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 45] Problemy po odpaleniu na zimnym silniku
Autor Wiadomość
pawlovsky 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 73



Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 13:02   [Rover 45] Problemy po odpaleniu na zimnym silniku
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Cześć,
jako, że problem powraca a myślałem, że udało się go wyeliminować opiszę co i jak.

Samochód po zakupie rok temu po odpaleniu na zimnym silniku potrafił strasznie falować obrotami, zgasnąć lub szarpać do przodu po ruszeniu. Chwilę później doszła kolejna awaria, zawieszał się w trakcie jazdy na obrotach, np 4 tys i nic nie schodziło, pomagało zatrzymanie się i zgaszenie motoru.

Wszystkie filtry wymienione, aby wyeliminować zawieszanie się obrotów wymieniłem przepustnicę wraz z potencjometrem przepustnicy oraz silniczek krokowy.

Jednak problem nie do końca został wyeliminowany jako że np. dziś po 1 dniu stania auto po odpaleniu i delikatnym ruszeniu zgasło. To samo stało się 2 tygodnie temu, wtedy przy ruszaniu zaczął szarpać do przodu, falować i zgasł. Świeżo po przeczyszczeniu krokowego ku mojej złości. O co chodzi??

Jedyne co pomaga to gdy odpalę auto i dam mu minutę na rozgrzanie wtedy rusza normalnie. dodam że auto nie ma LPG.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 13:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 15, 2017 20:07   

Ostatnio pisałem o przecieraniu się wiązki przy kompie ECU.
Znajdź mój post i sprawdź to.
 
 
 
pawlovsky 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 73



Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 18:57   

Cześć, posta znalazłem, dziś sprawdziłem co i jak. U mnie jednak ku mojemu zadowoleniu te kable zarówno z prawej jak i lewej strony są dobrze zaizolowanie taśmą, po prawej nawet w plastikowej rurce. Najwidoczniej poprzedni właściciel pomyślał i to zrobił.

Więc to nie będzie powód.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 19:07   

Nie było opcji w k-series nauczenia krokowca od nowa :neutral: :?:

Warto by było tez dane odczytać z jakiegoś scannera ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 22, 2017 20:26   

pawlovsky, jeśli rurka karbowana to nazywa się to peszel i standardowo było w to wsadzane.
Aby zobaczyć przetarcie to niestety trzeba kabel odpiąć, innej opcji za bardzo niema.
 
 
 
pawlovsky 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 73



Wysłany: Sob Kwi 29, 2017 23:39   

Cześć :) dzięki za wskazówki. Faktycznie osłona taka jak mówisz ale widać, że taśmę dokleił poprzedni właściciel, kable sprawdziłem, niestety pod taśmą na nich nie ma przetarć więc nie to jest powodem zachowania silnika. :/ Auto przejechało wczoraj 600 km bez najmniejszego problemu, dziś problem znowu wystąpił, po odpaleniu i ruszeniu zafalował i zgasł...

Pozdrawiam
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 06:05   

Robiłeś adaptację przepustnicy po wymianie?
 
 
 
pawlovsky 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 73



Wysłany: Pon Maj 01, 2017 11:12   

Cześć, nie nie robiłem. Jak należy to prawidłowo zrobić?? W 45 nie ma komputera pokładowego ani wtyczki pod komputer ani nic. :/
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 01, 2017 14:31   

pawlovsky, jest, OBD jest przy prawej nodze kierowcy za tunelem śrdkowym.
 
 
 
pawlovsky 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 73



Wysłany: Sro Maj 10, 2017 21:21   

Cześć, dzięki za informację, zajrzałem i faktycznie jest wtyczka. :)

Ale nie wiem jak wykonać procedurę adaptacji przepustnicy? Czy wykonuje się ją mechanicznie czy za pomocą komputera?
Drugie pytanie to dowiedziałem się, że trzeba ją robić po każdym odpięciu akumulatora, czy to prawda? Choćby tej zimy wypinałem i ładowałem go z 5 razy..

Serdecznie pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R420] Problemy z odpalaniem na zimnym silniku
derill78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Lis 16, 2008 19:58
Brt
Brak nowych postów [R416] Na zimnym silniku problemy z odpaleniem.
majek823 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Maj 09, 2015 20:39
majek823
Brak nowych postów [rover 400 si lux] Cykanie na zimnym silniku
galken Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Lip 06, 2011 18:17
ArekL
Brak nowych postów [R45] Rover 45 1.4 benzyna nie odpala na zimnym silniku ?
Puciatos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Maj 04, 2011 23:41
Puciatos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink