Wysłany: Czw Maj 04, 2017 10:49 [r75] montaż parktronik
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Hej,
Po przetarciu zderzaka przez sąsiadkę chce wymienić na nowy.
Mam już zamówiony w kolorze, ale bez parktronik - są z tyłu widoczne miejsca gdzie "wiercić" żeby go wmontować.
Co potrzebuje żeby mechanik sobie z tym poradził?
- czujniki
- obramówki do nich
- co jeszcze ? bo jestem zielony a chciałbym wszystko mu dać jak na tacy.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 04, 2017 10:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 208 Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: Czw Maj 04, 2017 11:59
A chcesz montować dedykowany do R75 czy jakiś inny? Bo jeśli kupujesz uniwersalny, to w komplecie masz wszystko. Czujki, okablowanie, centralkę i głośniczek. Jeśli Chcesz roverkowy, to musisz poszukać wśród sprzedających. Nie wszyscy mają komplety, niektórzy tylko centralkę, lub czujki. Ja mam uniwersalny. W komplecie było nawet wiertło do otworów. Od kilku lat używam i nie narzekam.
_________________ teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular...
Frezy musi porobić i lepiej żeby był przy tym cierpliwy i dokładny zarazem
Ze starego zderzaka wyjmie czujniki, w świeżo wywiercone je włoży. Podłączy i tyle.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Może się podepnę do tematu. Bo w swoim roverze mam czujniki jednak według mechanika jeden z nich nie działa i dlatego cały układ przestał działać. Czy to prawda? I czy wymiana wadliwego czujnika to jakaś ciężka sprawa?
Wiesz który? To go wymień. Nie pamiętam czy do tej procedury nie trzeba targnąć zderzaka, ale to nie jest filozofia. Czujnik kup w używce, jak się uda to w kolor.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
jak przyłożysz ucho do czujnika to słychać ciche pikanie- jeśli pika to mamy czujnik w 50% sprawny. Drugie 50% to już toafem sprawdzisz. W większości czujników pada nadajnik, wiec uchem można zlokalizować który to.
Już się poddałem trzeba zdemontować cały zderzak, a oczywiście zaczęło padać bo dzien bez deszczu to dzien stracony zwłaszcza w weekend kiedy ma się czas na dłubanie :0
Koledzy od razu wam mówię jeśli montujecie sobie parktoniki to wyłącznie oryginały!!! Mam w tym temacie trochę wiedzy bo mam w volvo oryginalne i piszczą tylko wtedy kiedy mają piszczeć czyli faktycznie tylko wtedy kiedy wykryją przeszkodę. Natomiast ojciec i szwagier montowali uniwersalne i niby odległości od podłoża itd. zachowywali jak w intrukcji ale frańce i tak łapały wszystko nawet wyższą trawę. Jak mi przychodziło jeździć ich autami to dostawałem szału od tego piszczenia. Szwagier to już w ogóle widzę że chyba wg ma całkiem wyłączony z pół roku już.
Zabawne, wrzucać wszystko do jednego worka od kilku lat mam czujniki firmy Logic, montowane w większości samochodów nowych lub z tzw salonowego odkupu (np moje mam z salonu toyoty) kwestia najważniejsza najtańsze czujniki można kupić za 40zl ich jakość odpowiadać będzie cenie... Logic są już tańsze niż kiedyś i taki komplet jak u mnie 750 zł, wersja z 8 czujnikami przód tył , przód do 15 cm tył do 20 cm wartości podawane co do 1 cm , można sprawdzać metrowką. Natomiast miałem przygodę z oryginalnymi czujnikami zamontowanymi fabrycznie nissanie qashqai, które nie zauważyły wózka z hipermarketu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum