Kurczę, ja też przymierzam się do wymiany końcowego. W 1.8 końcowy ma jedną"rurę" a w 1.8t dwie "rury". Czy ma to jakiś wpływ na pracę /osiągi?
[ Dodano: Wto Sty 03, 2017 18:11 ]
Kurczę, ja też przymierzam się do wymiany końcowego. W 1.8 końcowy ma jedną"rurę" a w 1.8t dwie "rury". Czy ma to jakiś wpływ na pracę /osiągi?
Panowie, jak wspominałem we wcześniejszym poście, przymierzam się do wymiany końcowego tłumika z uwagi na narastające "furczenie". Miałem ostatnio możliwość przyjrzeć sie pojazdowi od spodu na podnośniku i czy możliwe jest, aby począwszy od złącza przy kolektorze do samego końca (tłumika końcowego) była to jedna całość? Chciałem zobaczyć gdzie odkręcić tłumik końcowy i nie ma żadnego złącza lub widocznego połączenia"na wcisk". Dziwne. Druga sprawa, polecacie jakieś tłumiki końcowe do 1.8t ?
Kolektor jest skręcony z DP (rura od turbo) DP jest skręcone z wydechem przed elastycznym i później jest wszystko w całości. Tak to chyba wyglądało w oryginale.
Ja jeździłem prawie rok na tłumiki końcowym z 1.8n/a, nic się nie stało, spadku mocy nie odczulem.
Gdy się poddał i przerdzewial od góry kupiłem z asmetu do 2,5 kv6 i masakra. Jeden wielki basowy pomruk a zwalniać na biegu się nie dało bo młody myślał że bombowiec gdzieś leci, z tyłu to całkiem masakra.
Teraz mam używke z turbo i jest w miarę ale ja mam trochę inny środkowy tłumik i większą średnicę chyba.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum