Wysłany: Czw Maj 25, 2017 19:52 [R75]Części potrzebne do naprawy VIS
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Wiem że o VIS są całe elaboraty na forum ale że ostatnio reanimowałem VISy w moich autach to napisze jakie podzespoły są potrzebne do naprawy i gdzie udało mi się je nabyć.
Zacznijmy od switchy krańcowych: Są to switche firmy Cherry i musza mieć odporność na zawilgocenia IP67 (pisze o tym bo na forum jest podany namiar na mikroprzełącznik ale taki co nie jest szczelny i może zdechnąć jak olej się do VISa dostanie) Namierzyłem taki przełącznik i ma on oznaczenie DC2C-K8AA ma 3 nóżki ale środkowa odcinamy bo nie jest potrzebna. Kupiłem go tu https://www.conrad.pl/?we...efKey=mmucQRCTh
Następne są przekaźniki (mówię w liczbie mnogiej bo są dwie wersje VIS z większym i mniejszym przekaźnikiem) w aucie z 1999r jest większy przekaźnik namierzyłem taki firmy HONGFA RELAY o oznaczeniu HFD2/012-S kupiłem tu http://www.tme.eu/pl/deta...e/hongfa-relay/
w aucie z 2000r był przekaźnik mniejszy i tego znalazłem firmy TE CONNECTIVITY o oznaczeniu V23079A1003B301 a kupiłem tu http://www.tme.eu/pl/deta...ty/1-1393788-1/
Na koniec dioda czyli to małe czarne z srebrnym paskiem po jednej stronie to jest zwykła dioda prostownicza o oznaczeniu 1N4007 dostępna wszędzie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 25, 2017 19:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czad ! chce się za nie zabrać jak skończę temat klamek wielkie dzięki za linki, pytanie taktyczne czy jak już to rozłożę.. opłaca się w razie "w" wymienić styczniki nawet jeśli wydają się OK ?
pewnie że się opłaca, nowe powinny ze 100tys km wytrzymać, przede wszystkim wymyj silniczki dokładnie benzyną ekstrakcyjną, jak i całą resztę i popraw wszystkie lutowania, zdejmując starą cynę i daj nową najlepiej tą co zawiera ołów, mówię bardzo poważnie, w moim poprawa lutowań wytrzymała 10 lat i nadal jest OK
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No szkoda że nie wiem gdzie zdobyć silniczki ale jak się dowiem jakimś cudem to napiszę
Piwo właśnie wypiłem
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
dj_darco, napisz coś bliżej co przerobić jak i czym?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
w silniczkach od zamka klapy oś jest po drugiej stronie silniczka trzeba ją wyprasować w drugą stronę i skrócić bo jest za długa o 5 mm z tego co pamiętam. Nie jestem pewien na 100% ale ten silniczek jest chyba mocniejszy od oryginalnego i nie nadaje się do balance jedynie do power. Trzeba by było go lekko zdławić opornikiem np?
Znaczy ten pasuje do naszych VIS plug&play jedynie oś trzeba przerobić żeby założyć ten pierdolnik co napędza ślimak?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
To samo tylko sklep inny, zamawiałem u nich drona i kilka innych wynalazków więc mogę śmiało polecić, dbają o klienta, jeśli coś dostaniesz w złym stanie wyślą jeszcze raz za free. Niestety dalej są to chiny ale można zamówić 1szt.. i dostawa jest free
Panowie zgodnie z tym co pisał marek501 tutaj https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=938105&highlight=#938105 prędkość obrotowa 12000-16000RPM jest za duża i silniczek się blokuje. Trzeba by zmierzyć jakie dokładnie obroty mają oryginalne silniczki, jak robiłem pracę inżynierską miałem nkoder pod ręką i miałem czym to zmierzyć, ale teraz niestety go nie mam
te silniczki nie blokują się na VIS Power więc śmiało je można wsadzać. Inna sprawa przy Balance. Wystarczy delikatnie zdławić silniczek i będzie gitara.
witam, sknerko, a po zlutowaniu juz nowych elementów w Visie, jak ustawiasz ta zebatke jest jakas pozycja poczatkowa ? chyba silniczka nie trzeba bo to juz chyby kwestia sterewania, ale wydaje mi sie ze jakos trzeba ustawic ta zebatke...
adam_26 za bardzo się nie znam na tym, nie wiem ile ma mieć super i wogole co do czego tylko lutowe umiem
Dodano: Pią Maj 31, 2019 00:02
Power zrobiłem i działa.. ten balans nie chciał się ustawić, więc mniej o więcej ustawiłem, i przejechałem się pierwszy raz i normalnie silnik pracował.. później wsiadam i wogole mi na obroty nie chciał wejść i gasl, odkrecilem balans i ta klapka okazała się zamknięta, czyli on zadziałał ale już jej nie otworzył
Dodano: Pią Maj 31, 2019 00:04
Adam_26 mieszkasz nie daleko mnie może być mi z tym pomógł jak bys miał czas, a może masz akurat taki balans na zbyciu to mógł bym go odkupić
U mnie też pojawił się problem z silniczkami VIS. Lokalny mechanik nie poradził się z tematem (pomimo konkretnej sumy). Nie chce mi się z nim już walczyć bo dojeżdżam do pracy a nie chce znowu czekać 3 tygodni aż się ogarną.
Błędu nie było przez jakieś 3 tygodnie i znowu się pojawił. Kiedyś ktoś na forum oferował usługę regeneracji tego ustrojstwa. Czy to jest jeszcze aktualne?
Zależy mi na tym aby dostać sprawny moduł a moje uszkodzone odeślę. Chcę to zrobić to na zasadzie podmiany bez czekania na naprawę uszkodzonego elementu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum