Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2005
Ostatnia jazda roverkiem nie była przyjemna. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów auto zaczęło lekko przerywać, szarpać i silnik zgasł. Zjechałem na pobocze. Po chwili włączyłem silnik ponownie. Nie przerywał lecz obroty jałowe ustawił sobie na 1250rpm. Po powrocie do domu uruchomiłem Torque Pro na androidzie. Program nie znalazł żadnych błędów, silnik pracował bez żadnych problemów i obroty jałowe również były prawidłowe - 825rpm. Nie dowierzając odczytowi z Elm-a 327 pojechałem do warsztatu z dobrym komputerem. Po odczekaniu kilku chwil również tu nie zostały wykryte żadne usterki czy błędy . Wymienione zostały świece, przewody i cewki WN. Problem występuje w dni ciepłe i wilgotne oraz w upały gdy włączona jest aut. klimatyzacja. Jesienią, zimą i wczesną
wiosną brak jakichkolwiek objawów. Może ktoś wie co z tym "fantem" zrobić?
Gdzie szukać przyczyny?
[ Dodano: Sob Cze 10, 2017 20:32 ]
Element odpowiedzialny za wypadanie zapłonu został ustalony. Jest to uszkodzony silniczek klapy nagrzewnicy. Proszę o pomoc w ustaleniu sklepu, który mógłby zrealizować zamówienie. Silniczek ma oznaczenia: 0303041B, N102171B, Typ 5 11V.
Dzwoniłem do kilku sklepów bez rezultatu.
To nie silniczek klapy nagrzewnicy był przyczyną kłopotów. Powodem szarpania było przebicie na wiązce przewodów dochodzących do sterownika silnika.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 10, 2017 19:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum