Wysłany: Czw Cze 08, 2017 19:46 [R75] Błędy wentylator i inne
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam,
W dniu dzisiejszym postanowiłem sobie samochód przejrzeć Toaf-em (przy okazji zrobiłem DRL i od razu działa wszystko ) no i niestety zaskoczył mnie nie miły widok:
P0171
P0174 (Te dwa od początki są, ponoć od wtrysków, kupione i wymiana niedługo zobaczymy)
P0500 - do dzisiaj nie wiem o co chodzi w tym błędzie.
A teraz 4 nowe:
P0481 - Cooling Fan 3 control circuit malfunction
P0482 - Cooling Fan 3 control circuit malfunction
P1319 - Misfire detected at low fuel level
P0301 - Cylinder 1 Misfire detected
Póki co doszedłem w necie od czego są pierwsze dwa, tj P0481 i 482, no ale.. wiatrak się załącza przy 100 stopniach, czyli tak jak powinien. Klimę załączam leci wiatrak, natomiast leci pełną parą tak jak przy 100 stopniach, czy tak ma być? Poza tym nie ma żadnych innych objawów od czasu zakupu auta, cały czas tak samo chodzi wiatrak z tego co pamiętam a błąd jest świeży, jakiś miesiąc-dwa temu go nie było.
Jakiś pomysł na to?
P1319 - przeczytałem pół internetu i również za dużo się nie dowiedziałem, ponoć kable/cewki do auta i będzie zmiana. Muszę dodać, że auto po rannym odpaleniu chodzi faktycznie jakby na jakimś cylindrze mniej i tak przez około 30s, potem hula tak jak zawsze i na benie i na gazie. Tylko przy odpaleniu.
P0301 - ponoć też winne kable/cewki, choć czytałem coś na temat kompresji.. raczej wykluczam, auto zrobione rok temu od podstaw cały silnik i to przez forumowicza z pasją do V-ek, poza tym płynu nie ubywa, nie dymi nic się nie dzieje.
Co o tym myślicie, czy dobrze szukam i się kieruję w stronę zmian tych kabli itd itp? Czy może coś innego?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 08, 2017 19:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co mi sie przypomniało ponoć wentylator zmienił się tzn jest dwu biegowy. Ma to jakiś wpływ? Tzn ponoć poprzedni go zmienił, bo 3 biegowy był bardziej awaryjny.
Jak jest dobrze podłączony to nie ma to wpływu. U mnie też ktoś zmieniał 3 biegowy na 2 biegowy ale podłączone to było tak, że nonstop działał na maxa a jak zobaczyłem okablowanie to po 2 tygodniach rozkminiania jak to działa skończyło się ucięciem kabli, dorobieniem nowych i podłączeniem wg schematu na forum (i działa jak powinien).
Tylko dziwi mnie to, że dopiero teraz to się pojawiło. No właśnie wszystko działa jak powinno, nic się nie zmieniło od czasu błędu i tak dalej. Chłodzi, temp sie utrzymuje ładnie, klima daje i tyle w temacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum