Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam, zaczne od usterki, auto po ustawieniu rozrządu, wyregulowaniu zaworów chodziło dobrze aż do momentu kiedy zaczęły się problemy. Auto po zatrzymaniu się na stacji miało problemy z odpaleniem w końcu udało mi się siłą odpalić gazując go popuszczając delikatnie sprzęgło. Po dojechaniu do świateł lub do jakiegoś auta wciskając sprzęgło obroty zaczęły spadać lecz wracały do 850, i tak do momentu zatrzymania się. Auto nie było możliwości odpalenia wskakiwał na 850 obrotów i gasł dopiero po zamianie silniczka krokowego auto odpaliło. Przekręcając raz kluczyk z silniczka krokowego dochodzą co jakiś czas odgłosy podobnie jak na tym filmiku
Krokowy może być do bani ale najpierw zrób adaptację przepustnicy i zobacz.
przekrec kluczyk aż zapalą sie kontrolki wdepnij gaz do oporu 5-7 razy i wyłącz stacyjke potem odpal jak nie pomoże to krokowy do czyszczenia /wymiany. sprawdź jeszcze kostkę krokowca może nie styka jak trzeba
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Odkręcić i szmatą co się da a resztę wykąpać w benzynie ekstrakcyjnej
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
[ Dodano: Pią Cze 16, 2017 15:09 ]
Ciężko otrzymać namiary do osoby naprawiającej sterowniki w Krakowie elektryk powiedział mi, że nie ma terminu w najbliższym czasie. Czy samemu da się wymienić komputer?
Co trzeba wymienić aby auto odpaliło z nowym komputerem ? "Sterownik, Immobilaizer, Pilot"?
Jak chcesz kompa podmienić, to najlepiej podmień go z kimś na zlocie kto będzie w stanie poczarować pilotem żeby immo rozblokować ( lub ktoś kto ma kod EKA).
Ile przejeździłeś czasu od ustawiania rozrządu do awarii ?
Auto już 3 dzień jeździ bez problemu, przepustnica wyczyszczona, silniczek krokowy 15 min czyszczony w myjce ultra dźwiękowej, wymieniony czujnik położenia przepustnicy, wypiałem i podpiąłem wszystkie wtyczki wraz z komputerem, problem znikł dziękuje za wskazówki
[ Dodano: Sob Cze 24, 2017 20:38 ]
Jednak problem powrócił, na początku wszystko ok obroty 900 po pewnym czasie blokuje sie na 1500 obrotów wskakuje na 200 0 trzyma go na 2000 przypalajac sprzeglo lapie go na 1500 2500 i tak go faluje
wg. mnie masz uwalony krokowy a z filmiku widać że masz uchyloną przepustnicę na 4,7%
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mam nieco podobny problem na obd II pokazuje mi że przepustnica otwarta jest na 100%
Co mi się udało zrobić to wyregulować obroty że są na 1000 obr. Ale często na światłach faluje i schodzi do 500 obr
[ Dodano: Nie Cze 25, 2017 21:50 ]
a nawet po odłączeniu wtyczki od TPS to sie nic nie zmienia.
_________________ Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
Mam nieco podobny problem na obd II pokazuje mi że przepustnica otwarta jest na 100%
Co mi się udało zrobić to wyregulować obroty że są na 1000 obr. Ale często na światłach faluje i schodzi do 500 obr
[ Dodano: Nie Cze 25, 2017 21:50 ]
a nawet po odłączeniu wtyczki od TPS to sie nic nie zmienia.
Problem rozwiązany, wymieniłem silniczek krokowy zakupiony wcześniejszy okazał się zacinać i stąd te problemy auto chodzi cichutko i tak jak powinno, czasami czyszczenie krokowca nie pomaga
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum