Wysłany: Nie Cze 18, 2017 21:35 [R25] Problem z rozruchem i przerywanie podczas jazdy
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2001
Witam,
Wczoraj zmieniłem przepustnicę plastikową, na metalową z 1.8 VVC i podczas jazdy odczułem ogólną poprawę, lepsza reakcja na gaz i brak zacinania się tak jak to miałem w plastikowej.
Ale pojawił się nowy problem, a mianowicie mam problem z porannym rozruchem... Nigdy mi co prawda odpalał od strzała, ale teraz jest tragedia. Muszę ok. 3-5 razy kręcić rozrusznikiem po ok. 5 sekund aby załapał...
Samochód podczas jazdy czasami sam utrzymuje obroty 1200-2000 obr/min. Podczas całkowitego odjęcia gazu jest delikatne szarpnięcie, tak samo po dodaniu gazu...
Zaznaczam, że gdy silnik jest już nagrzany nie ma problemów z odpaleniem. Silnik na LPG chodzi całkiem dobrze, natomiast gdy przełączam go z LPG na benzynę albo chwilowo spadną obroty na poziom 500-600 lub samochód całkowicie zgaśnie...
Liczę na waszą pomoc, na ewentualne pytania szybko odpowiem
Pozdrawiam
_________________ Narodowi Brytyjczycy mnie irytują, najpierw wyśmiewali się z Rover"a, a teraz mówią
,że ich przemysł upadł.
Ostatnio zmieniony przez colo254 Pon Cze 19, 2017 21:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 18, 2017 21:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Około miesiąc temu były wymieniane świece, dzisiaj poprawiłem przewody doprowadzające powietrze i samochód odpalił lepiej... Możliwe, że łapał '' lewe'' powietrze dlatego miał problem z zapaleniem, napiszę jutrzejsze spostrzeżenia, jak odpalę go rano, gdy temperatura nie będzie zbyt wysoka
_________________ Narodowi Brytyjczycy mnie irytują, najpierw wyśmiewali się z Rover"a, a teraz mówią
,że ich przemysł upadł.
zaplon na 1 i 5-7 razy w ciagu 20sekund nacisnac na pedal gazu do oporu i zluzowac go calkowicie,
jezeli pozycje poczatkowe i koncowe przepustnicy zostana juz ustalone slychac klapniecie z okolic silnika, zaplon wylaczyc i wszystko jest ok- wolne obroty od razu, bez tego pedalowania komputerek potrzebuje czasu rzeby "przyzwyczaic" sie do zmian i na poczatku nierowno chodzi.
[ Dodano: Sro Wrz 06, 2017 20:04 ]
Mechanik zmienił przepustnicę na starą, bo samochód nie chciał przestać szarpać na gazie. Wszystko ustawił, ale samochód dalej nie chce odpalać rano...
Rozrząd nowy, akumulator nowy, alternator też, olej wymieniany...
Im zimniej na dworze tym gorzej pali, później problem z rozruchem ustaje, tylko za pierwszym razem trzeba dłużej pokręcić... Czego to może być wina ?
[ Dodano: Czw Wrz 20, 2018 16:24 ]
Nie będę pisał nowego postu, ale problem powrócił. Około rok temu wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i był spokój, ale ostatnio znowu te same problemy. Po podpięciu ELM 327 wyskakuje błąd związany z czujnikiem wałka rozrządu i związany z dostarczaniem paliwa. Samochód odpala po kilkukrotnym długim kręceniu rozrusznikiem. Za pierwszym odpaleniem najczęściej gaśnie, za drugim pali już od strzała. Problem na zimnym silniku i im niższa temperatura na zewnątrz.
Później dokładnie podam jakie to błędy
_________________ Narodowi Brytyjczycy mnie irytują, najpierw wyśmiewali się z Rover"a, a teraz mówią
,że ich przemysł upadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum