Wysłany: Czw Cze 29, 2017 22:05 [rover 220] brak kompresji na 2 cylindrach
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
witam wszystkich jestem tu nowy mam takie pytanie do jakiegoś znawcy tematu rover moje pytanie jest takie straciła mi się kompresja na 2 cylindrach co może być przyczyna na 1szym mam 14bar na 2 mam 4bar na 3 jest 0 a na 4 tym jest 12 robiłem z pompa bo sie rozsypała i jak ja zlożyłem to coś poszło nie tak bo silnik zapalił ale wskoczył na maksymalne obroty zagotował sie i wywaliło wode z węża bo był nie dokrecony czy wymiana uszczelki mi pomoże ?i jak najlepiej sie za to zabrać
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 29, 2017 22:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Cze 30, 2017 12:55
Remigiusz, niby to jest duzo ale jesli sam nie swapnie to i koszt uzywki rosnie moim zdaniem stary silnik do sprawdzenia zanim sie podejmie decyzje czy remonotwac czy inny wsadzic
Dlatego napisałem jak się samemu zrobi. Przynajmniej tak to zrozumiałem ze kolega to sam robi a nie ktoś za niego. W innym przypadku to już trzeba rozważyć.
Dodam ze silnik na max rpm i się za gotowała to raczej tak kolorowo z tlokami tez może nie być
Było już tutaj kilka takich z podobnymi akcjami
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
no silnik rozebrany i sie okazało ze wypalona uszczelka i tłok na 3cylindrze wiec raczej szukam silnika albo bloku a pompe mam już zregenerowana wiec juz jest ok teraz tylko zrobic silnik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum