Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam z gory przepraszam za pisownie mam klaw.niemiecka, jadac pod gore z przyczepa 1100kg. prawie zagotowal sie plyn ,ogrzewanie na max ustapilo wskazowka temp opadla a byla prawie na max wychylona,nadmienie ze silnik wentylatora jest nowy i sprawny,po uruchomieniu klimy wentylator dziala,prosze o pomoc gdyz jestem na Sycyli.
co posiadam mam nowy termostat wpinany w rure tak jak iest to opisane na forum.
moja pompa wody wraz z termostatem byla wymieniona dokladnie rok temu.
Co zaowazylem,gdy wzrosla temeratura musialem zjechac na pas awaryjny i brak bylo slychac pracy wentylatora,zalaczylem klime odrazu ruszyl,czy moje myslenie jest poprawne uszkodzony czujnik zalaczenia wentylatora,sprawdzalem tez przekazniki wentylatora,sa sprawne,bezpieczniki sprawne,prosze o porade.
Z gory dziekuje pozdrawiam z goracej Sycyli.
Ps.W komorze silnika sprawdzilem przekaznik i bezpiecznik sa ok.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 01, 2017 18:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Lip 01, 2017 22:22
ok a włączył sie ten wentylator kiedykolwiek wcześniej? skąd masz ten nowy silnik? bo jeśli china to jak narazie spotkałem sie tylko z silnikami do benzyn które w dieslu pracują chyba tylko przy klimie, należałoby to sprawdzić ale chyba ze dwóch gości do mnie dzwoniło w tej sprawie, że wentylator im działa nieprawidłowo a kupili nowy z allegro i okazało sie że mimo iż w opisie było że do diesla,V6 itd to były silniki do benzyn i z tego wnioskuję że prawdopodobnie te nowe chińczyki nie występują w wersji do diesla ale to tylko moje przypuszczenia
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Na początek... Dokonałeś niemożliwego, zagotować cdti,
Dlaczego niemożliwego? Mnie udało się to dwukrotnie W pierwszym silniku, wentylator nie dawał rady, na zewnątrz w korku było ok. 34C i wskazówka poszła w górę. Pomogło wyłączenie klimy, ustawienie klimatornika na max. ogrzewania i max. nawiew.
W drugim silniku wyciekający płyn przez brok w silniku, również w upalny dzień spowodował, że wskazówka powędrowała prawie na max do góry. Niestety, ta usterka spowodowała, że dostała po dupie uszczelka pod głowicą, a to znowu spowodowało połączenie się płynów
czarek236 napisał/a:
prosze o pomoc gdyz jestem na Sycyli.
Jak dobrze kojarzę, to kolega WitekWawa dzwonił chyba w Twojej sprawie.
czarek236 napisał/a:
co posiadam mam nowy termostat wpinany w rure tak jak iest to opisane na forum. moja pompa wody wraz z termostatem byla wymieniona dokladnie rok temu.
Słyszałem już kilka opinii, że dokładany termostat w układ w niefabrycznym miejscu, powodował, że w zimę i letnie dni wszystko działało dobrze, a kiedy były upały niestety doprowadzał do przegrzania się. Ale nie potwierdzę tego, bo nie mam z tym doświadczenia - zawsze zakładałem oryginał.
czarek236 napisał/a:
Z gory dziekuje pozdrawiam z goracej Sycyli.
Fajnie. Uważaj na uchodźców
Zabrałeś ze sobą podstawowe narzędzie diagnostyczne (TOAF)?
Może więcej byś wiedział?
Obyś dojechał bez przygód do domu. Tak jak pisałem wyżej, mnie szlag trafił uszczelkę...
i bez żadnych objawów jeb, stanąłem w drodze do domu z połączonymi ze sobą olejem i chłodziwem.
Ps.
Ilość płynu kontrolowałeś? Jest ile trzeba?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK drugi rok jeżdżę z dołożonym termostatem przed chłodnicą i zupełnie nic się nie dzieje. Kiedyś w 35 stopniach próbowałem go zagotować katując po mieście do 4-5 tyś obrotów... I temperatura wskoczyła max na bodajże 86 stopni.
Panowie plynu mam ok,ratuje sie wlaczeniem ogrzewania wew. Silnik mam kupiony oryginal,co znalazlem pomiedzy komputerem a przekaznikiem sterujacym bylo zasniedzienie,obecnie sytuacja jest spokojniejsza,tzn.temp.wzrasta tylko pod powazna gore,mysle ze dojade do domu,diekuje za wszelkie podpowiedzi.
[ Dodano: Nie Lip 09, 2017 10:44 ]
Mam internet wiec odpowiem na pytania.
-odpiolem wtyczke czujnika temperatury-wentylator nie kreci.
-poziom plynu jest caly czas odpowiedni,kontroluje go co dziennie.
-po wlaczeniu klimatyzacji i ustawieniu na najnizsza temp.wentylator nie zalacza sie,zalacza sie gdy jest uruchomiony silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum