Czyli ten wkręcony w listwę.
Najczęściej koroduje połączenie. Porządne oczyszczenie pinów, dogięcie ich powoduje poprawę. Sporadycznie zdarza się, że trzeba owy czujnik się wymienia. Wiele to nie kosztuje, nawet jakby chcieć z używki. Sprawdź jeszcze przewody od tego czujnika czy gdzieś się nie przetarły, nie przytopiły np. o rurkę EGR.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czyli ten wkręcony w listwę.
Najczęściej koroduje połączenie. Porządne oczyszczenie pinów, dogięcie ich powoduje poprawę. Sporadycznie zdarza się, że trzeba owy czujnik się wymienia. Wiele to nie kosztuje, nawet jakby chcieć z używki. Sprawdź jeszcze przewody od tego czujnika czy gdzieś się nie przetarły, nie przytopiły np. o rurkę EGR.
A może być on przyczyną tego, że nie odpala? Czy raczej szukać problemu jeszcze dalej?
Okazuje się jednak, że co auto to inne rozwiązania
Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu odłączenie czujnika nie spowodowało braku odpalenia auta. Wręcz przeciwnie. Auto po odpaleniu gaśnie kiedy owy czujnik jest podłączony. Odłączony, odpala normalnie i nie gaśnie Więcej powiem jak zmonitorujemy to TOAFem.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum