Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z odpaleniem (Kręci, lecz nie odpala)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z odpaleniem (Kręci, lecz nie odpala)
Autor Wiadomość
Sandill 




Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 3



  Wysłany: Pią Cze 30, 2017 10:43   [R75] Problem z odpaleniem (Kręci, lecz nie odpala)
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moim Roverkiem.

Niniejszym gasł mi czasami podczas jazdy, po czym odpalał bez problemów.

Przeczytałem na forum, że może byc to czujnik wysokiego ciśnienia i że może pomóc jego czyszczenie.

Palił się check engine!

Wyczyściłem czujnik, przez kilka dni jeździł bez problemów, aż pewnego razu zaparkowałem przed domem i nazajutrz już nie odpalił.

Ponownie wyczyściłem czujnik, ale bez efektów, silnik kręci, lekko wchodzą obroty (100-200), ale nie odpala.

Pompa w baku chodzi na 100%

Za wszelkie porady serdecznie dziękuję!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 30, 2017 10:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 02, 2017 11:49   

Czujnik wysokiego ciśnienia, czy zawór wysokiego ciśnienia?
Bo to są dwa różne twory.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Sandill 




Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 3



Wysłany: Pon Lip 03, 2017 19:22   

MaReK napisał/a:
Czujnik wysokiego ciśnienia, czy zawór wysokiego ciśnienia?
Bo to są dwa różne twory.


Ten pod kolektorem ssącym
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 03, 2017 19:24   

Czyli ten wkręcony w listwę.
Najczęściej koroduje połączenie. Porządne oczyszczenie pinów, dogięcie ich powoduje poprawę. Sporadycznie zdarza się, że trzeba owy czujnik się wymienia. Wiele to nie kosztuje, nawet jakby chcieć z używki. Sprawdź jeszcze przewody od tego czujnika czy gdzieś się nie przetarły, nie przytopiły np. o rurkę EGR.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Sandill 




Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 3



Wysłany: Pon Lip 03, 2017 20:55   

MaReK napisał/a:
Czyli ten wkręcony w listwę.
Najczęściej koroduje połączenie. Porządne oczyszczenie pinów, dogięcie ich powoduje poprawę. Sporadycznie zdarza się, że trzeba owy czujnik się wymienia. Wiele to nie kosztuje, nawet jakby chcieć z używki. Sprawdź jeszcze przewody od tego czujnika czy gdzieś się nie przetarły, nie przytopiły np. o rurkę EGR.


A może być on przyczyną tego, że nie odpala? Czy raczej szukać problemu jeszcze dalej?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 04, 2017 20:41   

Może być. Co pokazuje TOAF?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Bandzior 



Dołączył: 08 Lip 2017
Posty: 8



Wysłany: Wto Lip 11, 2017 15:45   

Może być pompka niskiego ciśnienia też miałem taki przypadek... najlepiej sprawdź jakie ma ciśnienie
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 11, 2017 17:11   

Okazuje się jednak, że co auto to inne rozwiązania :)
Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu odłączenie czujnika nie spowodowało braku odpalenia auta. Wręcz przeciwnie. Auto po odpaleniu gaśnie kiedy owy czujnik jest podłączony. Odłączony, odpala normalnie i nie gaśnie :) Więcej powiem jak zmonitorujemy to TOAFem.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 2.0] Problem z odpaleniem, słabo kręci
Dzela1993 Rover serii 75, MG ZT 12 Nie Maj 06, 2018 11:01
Dzela1993
Brak nowych postów [R75] Kręci, nie odpala
JaCu Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Mar 14, 2017 22:22
karol77787
Brak nowych postów [R75] Kręci, nie odpala...
baczek Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Lis 09, 2013 23:27
baczek
Brak nowych postów [R75] Nie odpala, nie kręci
zaniewka Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Maj 18, 2011 11:38
dorotamax1
Brak nowych postów [R75] Kręci ale nie odpala
Loo Rover serii 75, MG ZT 24 Pon Lip 03, 2017 20:50
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink