Co do złotego kominka w skrzyni u mnie nie było nic wytarte, jest gładki na całej powierzchni
Dziwne, powinieneś mieć delikatną różnicę w kolorze w miejscu w którym wysprzęglik się kręci. Jeśli jednak jest on gładki na całej powierzchni i równomierny, bez żadnych "mikrogórek" to tylko się cieszyć Mój taki nie był. Dlatego go zmieniłem.
Po regeneracji dwumas też jest sztywny Wytrzymuje 2 lat bez żadnych problemów...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Po 7h walki w pojedynkę z przerwa na obiad i kawę auto wyjechało z garażu. Pierwsze wrażenie po odpaleniu - inny cichszy samochód. Silnik odpala i gasi bez charakterystycznego dla diesla kliknięcia, klekotniecia czy jak to tam nazwać.
Był nawet temat na forum żeby dorobić klapkę gasząca odcinająca dopływ powietrza przy gaszeniu żeby zmiękczyć zatrzymanie silnika i niedawno o tym myślałem żeby to zrobić, a teraz już nie muszę
Co do sprzęgła - chodzi tez jak by w innym aucie, opór jest równy na całym skoku pedału i chodzi znacznie lżej niż przez naprawa. To pewnie zasługa nowego docisku.
Pompie tazu rozebrałem na czynniki pierwsze, chociaż wiele tam do rozbierania nie ma, wymyłem wszystko i zmieniłem górna osłonę gumowa tłoka - po 3 latach była na tyle wytarta ze nie chroniła od brudu, a nawet sama ta osłonka sie kruszyła i wpadała do środka pompki (może stad czarny płyn w pompce). Wsadziłem osłonę ze starej pompki AP i ta mimo iz sporo starsza była jak nowa. Kazdy kto ma pompkę tazu już jakiś czas myślę ze warto by sie tej osłonce przyjrzał.
Koszt - dwumas 1613 zl
Sprzęgło i docisk Luk (w środku bylo AP) 600zl
Wysprzeglik dostałem w ramach gwarancji za free od Tazu
Płyn Shell 24zl
Moja praca - bezcenna
Dziś zrobiłem ponad 100 km i sprzęgło chodzi tak samo.
Co do czasu to nie wiem jak ludzie rozkładają i składają sprzęgło w no 5h, dla mnie to nierealne
prebenny, jak juz będziesz grzebał to looknij na pompkę i gumę o której pisałem. Ciekaw jestem czy tez u Ciebie jest wytarta, bo już chyba trochę na niej jeździsz
Nie chodzi o to, że nagle zrobi się jak w starze Chodzi o to, że po wymianie i wyjechaniu z warsztatu jest inaczej (tak jakby w ogóle nie stawiał pedał oporu) a po kilkunastu wciśnięciach wraca do tzw. "normy" i chodzi ciężej ale tak jak zwykle w R75
Jak po miesiącu u dawidd będzie okej, to znaczy, że była to jakaś wadliwa partia i stąd te fakapy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jak po miesiącu u dawidd będzie okej, to znaczy, że była to jakaś wadliwa partia i stąd te fakapy
nie strasz ze za miesiąc znów będę zrzucał skrzynie:) . Juz powiedziałem zonie ze do końca użytkowania rovera problem sprzęgła dla mnie nie istnieje. Uśmiała sie, nie wiem czy to dobrze czy zle...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum