Witam.
Orientuje się ktoś czy istnieje zamiennik modułu radia (puszka w bagażniku) inny niż ten z bmw - BM24 do R75 w wersji High Line (duża navi, tv - Alpine XQC100440)? Czy jest możliwość podłączenia innego modułu, który zasiliłby całe fabryczne audio, bez wymiany okablowania i wszystko chodziłoby normalnie?
_________________ Rover 75
2.0 CDTI
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 07, 2017 20:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
albo oryginał rover albo blaupunkt z BMW nie ma innej alternatywy ale i tak uważam ze najlepiej kupić jakiś 2DIN i wymienić tylko w konsoli wpinając się w instalacje przejściówką, reszty nie dotykasz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
albo oryginał rover albo blaupunkt z BMW nie ma innej alternatywy
Kup moduł z BMW pod symbolem BM24(to radio/moduł Beckers'a). Wszystko P&P wypinasz stare roverowskie wpinasz z BMW i już. Brzmi o wiele lepiej niż roverowskie - lepsze bassy i wogóle. Jest to najprostsze i w miarę najtańsze. Ja w 75 wymieniłem to koszt wtedy ok 200pln. Trzeba poszukać na alledrogo.
a z 350 kupisz chińskie 2 DIN które gra jeszcze lepiej nie wspomnę o pozostałych zaletach
[ Dodano: Sro Cze 14, 2017 14:01 ]
xROnx napisał/a:
symbolem BM24(to radio/moduł Beckers'a).
No to miałem na myśli pisząc blaupunkt pomyliłem nieco
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
przecież napisałem że już się przyzwyczaiłem
Nie no jest OK... tylko tak łyso po bokach jest. Gdyby tak połączyć wygląd chińskich stacji dedykowanych z wnętrzem np GMSa... byłoby i-d-e-a-l-n-i-e
No możesz sobie dorobić przyciski na ramce i łyso nie będzie a podepniesz to pod sterowanie z kiery bez kłopotu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Panowie, Wy mi piszecie o radiu 2din ale bez mojego modułu, który jest w bagażniku to nie będę miał przecież nawet dźwięku Chodzi mi o samą puszke w bagażniku, odpowiadającą za działanie panelu radia + dźwięk w aucie. Chyba, że mnie poprawicie i powiedzie, że mogę uzyskać jakość dźwięk w aucie nie mając modułu radia w bagażniku (zalało mi go wodą)
Jak założysz 2 din to przejściówką wepniesz sie za radiem w wyjście na głośniki i wszystko będzie banglać jak trzeba
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Czyli podsumowując.
1. Jeżeli kupię radio 2din i bezpośrednio podłącze do niego kable od głośników to moduł radia z bagażnika nie będzie mi potrzebny?
2. Pytanie tylko czy kable od głośników będą się znajdowały za obecnym radiem z navi czy przy module radia w bagażniku. Nie wiem kompletnie, które wiązki kabli odpowiadają za co
3. Zastanawia mnie jeszcze kwestia jakości dźwięku na radiu 2 din bo fabryczny moduł podobno ma wbudowany wzmacniacz (te z bmw - BM24 na 100% posiadają, nie wiem jak te z Roverów).
Póki co, myślę, że na poczatek takie radyjko wystarczy żeby cokolwiek mi grało a do końca roku wsadziłbym już jakiś konkretniejszy towar
1. Kupujesz radio 2 DIN i przejściówkę na złącze tzw. BMW które jest w konsoli za radiem. (jak znajdę chwile to ci napisze link do takiej przejściówki) podłączasz i wszystko działa moduły z bagażnika sa wtedy zbędne.
2. Są w dużej czarnej kostce (BMW) razem ze sterowaniem z kierownicy i innymi przewodami.
3. Jakośc na moim (akurat dość drogim) jest niesamowita, nawet jak byś miał fabrycznie Harman/Kardon to to gra lepiej. Chińskie graja ciut gorzej ale też bardzo dobrze. Są conajmniej 2 wątki na forum o chińskim radyjku i o moim GMS. Ja nawet wstawiałem manual jak podłączyć GMS w R75.
To radio wystarczy potrzebujesz jeszcze ramki 2 din do R75 i przejściówki.
4. Poszukam i napisze później
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sprawdź czy nie masz pourywanych zaczepów w tunelu, coby ta ramka miała się czego trzymać. U mnie są pourywane, stacja 2din ori się trzyma bo opiera się na module który jest za i pod nią, ale sama ramka by wypadła. Dlatego będę zmieniał tunel coby na przyszłość nie mieć problemu.
Ja do ramki od dołu przymocowałem zatrzaski z blaszki aluminiowej i zatrzasnąłem na tunelu. góra jest przykręcona na fabryczne wkręty i trzyma się jak trza zrobiłem już tak 4 stacje 2DIN
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum