są też w wersji normalnej tzn bez udaru, ze względu na wyprofilowanie, chyba najlepiej łapią jakby się wrzynały, jak narazie testowałem na nakrętkach łączących kolektor wydechowy z tłumnikiem (leciwy ford fiesta) bez poślizgu i nabijania nakrętka zaczeła się kręcić, klucz nasadowy nawet nie mógł załapać.
Witam ponownie I mam do was pytanie czy tarcze kotwiczne są zespolone na stalę z linkami hamulca ręcznego czy można je odkręcić bezproblemowo i jak ogulnie wygląda odkręcanie tych tarczy bo u mnie stała się znowu tragedia poskładałem wszystko 3 raz i przejechałem się na test i niestety tarcza kotwiczna prawa wyzionęła ducha i muszę ja niestety wymienić bo nie trzyma mi jednej szczęki
ps AdaskoC jutro dzwonie do ciebie
podepnę się pod temat, mój problem polega na tym, że nie mam wtyczki do czujnika abs od strony samochodu i stąd pytanie: czy jest różnica jak podpina się przewody do czujnika czy bez różnicy?
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Wto Lip 18, 2017 20:52
pioracz napisał/a:
mój problem polega na tym, że nie mam wtyczki do czujnika abs od strony samochodu i stąd pytanie: czy jest różnica jak podpina się przewody do czujnika czy bez różnicy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum