Wysłany: Nie Lip 30, 2017 02:40 [R45] Brak łączności z testerem OBD
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam serdecznie.
Ostatnio chciałam zczytać I pokasować błędy w komputerze.
Mialam możliwość skorzystać z testera, lecz niestety wyskakuje błąd przekroczenia czasu oczekiwania na połączenie.
Próby były na Hella Gutmann Solutions, modelu Mega Macs 56. To samo na testerze tej samej firmy, ale dużo starszym.
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam ciepło.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 30, 2017 02:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolego, z mojego doświadczenia wynika, że nawet komputer za 100 tysięcy może nie dać rady. Szukaj komputera, który nie jest przeznaczony do każdego auta (bo Rover to nie każde auto ), tylko dedykowany dla Rover'a, ew. typowo aut brytyjskich. Ponadto (nie wiem czy tak jest w każdym, czy tylko moim aucie) próbuj tylko połączenia przewodowego. Z pierwszym błędem byłem u wszystkich diagnostów w mieście i tylko ostatni był kumaty. Po nieudanej próbie połączenia bezprzewodowego, od razu powiedział "skocze po kabel" i połączenie nastąpiło od razu. Nie wiem czemu tak, ale teraz każdy komputer łączy mi się z samochodem, lecz na początku informuję by używać kabla. Nieudane próby połączenia bezprzewodowego tyczą się również wynalazków typu ELM 327.
E-OBD (czyli europejski nakaz stosowania uniwersalnego protokołu odczytu parametrów silnika) jest od 2003 roku, ty masz 2001 rok.
Najpewniej wciąż komunikacja "lata" na Rover'owym protokole, więc będzie ciężko.
Na pewno działa sprzęt Solus Pro, testowałem nawet na R200 z 1996 roku, łyka go jak pelikan.
Ja mam VGATE 2 (dałem ze 30zł) i skanuje Roverki aż miło, co prawda testowałem z 3 poliftami ale dla mnie wystarcza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum