Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Szarpanie na wyższych biegach podczas przyśpieszania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Szarpanie na wyższych biegach podczas przyśpieszania
Autor Wiadomość
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Lip 30, 2017 22:24   [MG ZT] Szarpanie na wyższych biegach podczas przyśpieszania
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2005

Mój śmiegacz zaczął grymasić, przyśpieszając od trzeciego biegu wzwyż szarpie ale tylko przy "ostrym przyśpieszaniu" (pedał gazu blisko podłogi ;) ) jeśli robię to płynnie nie ma tego efektu.
Pierwszy wybór padł na DMF ale ruszając bez wciskania gazu z biegu: pierwszego, drugiego, trzeciego nie ma szarpań więc sam już nie wiem, pytanie jak bardzo można ufać tej metodzie ;)
Komputer niestety nie pokazuje błędów. Jeszcze jedna opcja było podawana w kilku miejscach, a mianowicie pompa paliwa może nie wyrabiać.
Chciałbym zapytać czy ktoś może miał coś takiego albo ma jakiś pomysł ? Nie chciałbym na darmo ściągać skrzyni :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 30, 2017 22:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lip 31, 2017 07:19   

Sprawdź pompę paliwa, Landrover jak miał zatkaną syfem też tak robił a później jak gwałtownie wcisnąłem to się normalnie dusił
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pon Lip 31, 2017 08:19   

sknerko napisał/a:
Sprawdź pompę paliwa, Landrover jak miał zatkaną syfem też tak robił a później jak gwałtownie wcisnąłem to się normalnie dusił


dzięki, chociaż u mnie to już jakieś 2 tygodnie się dzieje, jak wrócę z pracy to przytrzymam go chwilę na ponad 6k może faktycznie coś przytkało bo filtr uszczelniony mam napewno, co do sprawdzenia samej pompy to nie mam czym więc pozostaje podmiana, a to zajmię kilka dni za nim przyjdzie następna ;)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lip 31, 2017 09:11   

sprawdź jakimś manometrem jakie ciśnienie daje na listwę wtryskową
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pią Sie 11, 2017 17:48   

Niepisałem wcześniej bo dopiero teraz dostałem w łapy tester, z pierwszych pomiarów na zaworku wynika, że mam w układzie 48 psi nawet przy zapalonym silniku (fabrycznie powinno być przynajmniej 50 bo nowa w sklepie podają 53) w ciągu niecałej minuty po zgaszeniu, ciśnienie spada do 40 i tak zostaje, paliwo niby z testera nie ucieka ani z połączeń więc chyba coś nie tak ze szczelnością pompy, przynajmniej, bo zakładając przekłamanie miernika przy maksymalnej wartości to i tak powinno ciśnienie utrzymywać dłużej.
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 11, 2017 19:11   

Może koszyk filtra jest nieszczęsny. Kiedyś była dyskusja o tym że anglicy jakieś klipsy wsadzali żeby się obudowa nie rozszczelniała.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Wto Wrz 05, 2017 18:02   

Chyba nawet ja pisałem o tym :p klips został przez MG Rover wypuszczony wraz z biuletynem na temat tej wady, dlatego wszystkie wersje benzynowe powinny go mieć ja już mam od 6 lat :p dlatego raczej nie będzie to, filtr też sobie wymieniłem bo niedrogi więc warto wymienić co kilka lat.
Teraz czas na polski produkt :p kupiłem cały podajnik polskiej produkcji mam nadzieje, że wytrzyma tyle co orginał :)

[ Dodano: Nie Sie 13, 2017 20:53 ]
Jestem po wymianie całego podajnika, długo nie zeszło, najgorsze było rozłączenie węża i kabelka żeby nie upuścić ;) . Wracając do tematu, szarpania po wymianie pompy już nie ma, a jak odwróciłem podajnik aby wylać paliwo, które tam pozostało w pompie i obudowie, na dnie miednicy ukazała się cała masa opiłków metalowych o różnych rozmiarach i o ile drobne opiłki, jak pył mogły przelecieć przez sito u spodu to większe z nich już nie, więc opiłki muszą pochodzić z pompy, oczywiście pompę rozbiorę ale dopiero za kilka tygodni bo przed urlopem już mi się nie chcę ;) .

Koszt całego podajnika to koło 300PLN (polski producent QAP) sama pompa tańsza pewnie ale już nie miałem czasu szukać lub dobierać.

[ Dodano: Pon Sie 14, 2017 00:41 ]
dla potomnych :) pompa w środku to VDO 993784031

[ Dodano: Wto Wrz 05, 2017 19:02 ]
sprostowanie do tematu :)

Podaczas wyjazdu na urlop szarpanie powróciło :) więc poprawa po wymianie pompy to był tylko zbieg okoliczności, a chiński manometr musi zaniżać i chyba skończy w koszu :)
Tym razem nie wytrzymałem i jak zaczął szarpać wcisnąłem pedał w podłogę ;) no i moim oczom ukazał się upragniony błąd ;) po skanie dostałem informację brak zapłonu na czwartym cylindrze.
Na pierwszy ogień poszły świece bo miały już kilka lat, niestety to nie pomogło :) następnie kupiłem cewkę no i samochód wyzdrowiał, to było jakieś 2,5k km więc już raczej nie wróci ten problem ;)
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Sob Wrz 09, 2017 06:25   

up
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Szarpanie podczas przyśpieszania
Gość Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Wrz 23, 2009 10:02
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75] Gaśnie podczas przyśpieszania
finalshare Rover serii 75, MG ZT 90 Wto Maj 05, 2015 21:00
finalshare
Brak nowych postów [R75] Stuki podczas przyspieszania
lukasz5992 Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Paź 04, 2010 09:01
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Syczenie podczas przyspieszania
slawek_wegner Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Kwi 16, 2012 21:59
automechanik
Brak nowych postów [R 75] Silnik się dławi podczas przyśpieszania.
adibeat Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Paź 02, 2015 09:04
adibeat



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink