Ja kupiłem od rovera 200 z 91r. ale wraz z serwem i wymieniłem wszystko kompleksowo. Hamulce wtedy odzyskały sprawność. Serwo i pompa jest ta sama. Ja mam r200 z 97r.
pompa z ABS - może mieć 2 wyjścia, pompa bez - 4 wyjścia.
ogólnie to ważne żeby pasowała do mocowania serwa można też pokombinować ze średnicami tłoczka.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Mar 2014 Posty: 58 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sro Wrz 06, 2017 09:23
Ja miałem taki przypadek, że nagle skuteczność hamowania spadła. Żeby zablokować koło trzeba było wciskać pedał hamulca z siłą Pudziana. Wymieniłem klocki z przodu, bo już były trochę zużyte (ale jeszcze w normie). Trochę się poprawiło, ale to nie było to.
Jakiś czas później zauważyłem, zupełnie przypadkowo, że mam urwany przewód podciśnieniowy idący do EGR. Kot czy kuna weszło mi pod maskę, urwało kabel, a na pamiątkę mam do dziś ślady pazurów na gumowej rurze od turbo. Po podłączeniu przewodu, wróciła siła hamowania.
Historia dotyczy R600 SDi, podciśnieniem jest sterowany zawór EGR i wspomagane są hamulce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum