Wysłany: Nie Wrz 03, 2017 16:15 [R75] - nie działa pilot centralnego
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Witam,
Mam problem z pilotem centralnego zamka a właściwie z dwoma. Pilot od czasu do czasu nie domagał. Przy wciskaniu przycisków nie zapalała się dioda. Po jakimś czasie wszystko wróciło do normy aż pewnego dnia przestało działać już na stałe. Pilot w ogóle nie reaguje na przyciski (dioda nie świeci). Bateria wymieniona, posprawdzałem mikrostyki działają bez zarzutów. Po przyciśnięciu na wyjściu pojawia się napięcie. Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu. Może ktoś miał podobny problem i naprowadziłby gdzie szukać przyczyny!!!
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 03, 2017 16:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie świeci dioda w pilocie czyli styki nie działają a jak mówisz że działają to na bank zimne lutowanie w pilocie jest i trzeba cały przelutować. poza tym trzeba aktywować pilot w aucie musisz chyba 5 razy nacisnąć dość szybko żeby się uaktywnił i auto zaczęło z nim gadać
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
nie zawsze trzeba synchronizować czasem się udaje bez synchronizacji. jak dioda nie świeci to kluczyk nie działa
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Własnie o to mi chodziło! Czy pilot bez światełka oznacza uszkodzenie czy może np brak komunikacji z centralką. Niestety tam gdzie zaczyna się elektronika kończy się... Ogólnie jeden pilot zmartwychwstał po kąpieli w środku do czyszczeniu styków. Drugiemu nie pomogło. Niestety w domu nie mam sprzętu żeby przelutować elementy SMD.
idź do pierwszego z brzegu zakładu RTV i za max 20 pln powinien ci wymienić lutowania w obu pilotach bo ten co ożył to tylko dlatego że cyna dotyka wyczyszczonej powierzchni i za chwile znowu padnie. Do tego lutowania nie trzeba specjalistycznych narzędzi wystarczy lutownica kolbowa nie za dużej mocy (kosztuje pewnie tez z 20pln) żeby nie popalić elementów i najlepiej wymienić cynę na taką z ołowiem bo bezołowiowa za jakiś czas znowu sie spieprzy.
[ Dodano: Pon Wrz 04, 2017 19:20 ]
Pilot jak nie świeci to nie działa, nie ma w tym aucie kontroli komunikacji pilota z centralką
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum