Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160 '02] brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160 '02] brak mocy

zgubione 20KM
Autor Wiadomość
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Czw Wrz 07, 2017 08:09   

Jeśli chce Ci się w to bawić. Pierwsze poskładaj wszystko w oryginał. Jeśli z momentem dojdziesz do +/- serii to i koni z 10-15 przybędzie.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 07, 2017 08:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Wrz 07, 2017 15:20   

poskłądać w oryginał to co masz na mysli ?? ten dolot do filtra i tłumik ?? czy co ? momentu dużo do seri mi nie brakuje

[ Dodano: Czw Wrz 07, 2017 15:54 ]
Wymieniłem filtr powietrza i dorobiłem dolot do puszki od filtra i cciałem sprawdzić czujnik temperatury w kolektorze ssącym i znalazłem ten czujnik ale jest nie podpięty i niegdzie nie wiedzę kostki do niego ? czy to normalne ?

[ Dodano: Czw Wrz 07, 2017 16:20 ]
zmierzyłem sonde lambda na 2 białych przewodach i wyszło 10,4 ohm czy takie ma być ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
LilJohn 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 62



Wysłany: Czw Wrz 07, 2017 19:13   

Zmierzyłeś właśnie opór obwodu grzania sondy lambda, wskazanie jest prawidłowe
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 07, 2017 19:35   

Podepnij sie pod ecu i sprawdz bledy :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Wrz 08, 2017 20:56   

Zamiast łajzić w koło problemu rozbierz i sprawdź czy tłok przełącza vvc, bo masz ewidentne tego objawy.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Felipe987 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 102
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Wrz 09, 2017 10:13   

Czy istnieje coś takiego jak utwardzane sprężyny zaworowe do 160? Mój ZR rzekomo coś takiego posiada, ale ile w tym prawdy to wiedzą tylko poprzedni właściciele.
_________________
Był: ROVERek: 200 1.4i 1998r.,
Jest: ROVERek: 75 1.8 2002r. SilverStone Edition, MG ZR 160+ 2005r.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Wrz 09, 2017 17:03   

Czyli dali z K8 albo K16 non VVC? :mrgreen:

Valve springs
K8 engines
Load - valve closed: 255 ±12
Load - valve open: 535 ±20 N
K16 Non VVC engines
Load - valve closed: 250 ±12 N
Load - valve open: 450 ±18 N at 28.8 mm
K16 VVC engines
Load - valve closed: 210 ±13 N
Load - valve open: 440 ±22 N

Swoją drogą ciekawe czemu w K8 są silniejsze sprężyny.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Wrz 11, 2017 10:42   

NoPE, jak to sprawdzić bo to moje pierwsze VVC

[ Dodano: Pon Wrz 11, 2017 11:42 ]
Witam właśnie założyłem oryginalny tłumik końcowy z klapką i klapka jest sprawna ale zaworek sterujący klapką nie działa tzn podciśnienie dochodzi do zaworka ale nie idzie dalej do zaworu na tłumiku ewidentną przyczyną jest zaworek a podmieniałem już 2 sztuki inne z takimi samymi numerami, napięcie na kostce na zaworku ponad 12v trochę więc jest ale zawór na tłumiku cały czas otwarty, gdzie szukać przyczyny ?? przegazówki do odcinki bez żadnego efektu
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Felipe987 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 102
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Wrz 11, 2017 11:37   

Przepustnica w wydechu otwiera sie przy obciążonym silniku, więc na postoju raczej marne szanse. A tak BTW gdzie i za ile kupiłeś ori tłumik?
_________________
Był: ROVERek: 200 1.4i 1998r.,
Jest: ROVERek: 75 1.8 2002r. SilverStone Edition, MG ZR 160+ 2005r.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Wrz 11, 2017 13:19   

Na olx gość wystawił mg zr 160 a czesci rozbitego i od niego kupiłem za 300 zł Felipe987, piszesz, że "Przepustnica w wydechu otwiera sie przy obciążonym silniku" ale u mnie jest otwarta cały czas bo podciśnienie dochodzi do zaworka ale zaworek "elektrozaworek" nie puszcza dale tego podciśnienia na zawór przy wydechu czyli cały czas jest otwarty.

[ Dodano: Pon Wrz 11, 2017 14:19 ]
Na olx gość wystawił mg zr 160 a czesci rozbitego i od niego kupiłem za 300 zł Felipe987, piszesz, że "Przepustnica w wydechu otwiera sie przy obciążonym silniku" ale u mnie jest otwarta cały czas bo podciśnienie dochodzi do zaworka ale zaworek "elektrozaworek" nie puszcza dale tego podciśnienia na zawór przy wydechu czyli cały czas jest otwarty.
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Wrz 11, 2017 21:34   

Firq napisał/a:
NoPE, jak to sprawdzić bo to moje pierwsze VVC

Niestety trzeba rozebrać na części, a przy tym zblokować rozrząd. RAVE mówi o jego całkowitym demontażu.
Na zagranicznym forum ktoś napisał, że jeśli nie ma uczucia popchania przy 4k rpm, to tłok nie przełącza mechanizmu (lub jego uszczelniacz przepuszcza) albo wałki nie są zsynchronizowane. Warto też sprawdzić cewki czy przełączają.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 04:54   

Sprawdz ten rozrzad bo bez tego nie ma sensu nic robić :) to Ci pokaże czy sam w sobie jest ok i co z mechanizmami VVC.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 09:24   

NoPE, przy 4 tys nic nie czuć żadnej równicy oprócz hałasu. Wczoraj zamontowałem tłumik oryginalny z klapą od 160 i efekt jest taki, że auto jedzie jeszcze gorzej ;/ takie mam wrażenie
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Wrz 12, 2017 16:58   

Twoja decyzja co zrobisz. Ja z obecną wiedzą od razu rozebrałbym VVC. Jest to mnóstwo roboty, bo prace wykonywałbym zgodnie z instr. RAVE ale najczęstszą przyczynę spadku mocy w VVC od razu bym wyeliminował.
Chodzenie wokół problemu nie dość, że nastręcza wydatków to i nerwów, bo coś zrobione a efektu nie ma.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ MG ZR] brak mocy
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lip 10, 2008 15:12
thef
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Jawaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Wrz 02, 2011 16:27
Jawaa
Brak nowych postów [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !
[2.0 sdi ] 99 r
mr.swider Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 38 Sro Lut 17, 2010 19:16
Kh4mell
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Jawaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Czw Kwi 18, 2013 15:21
Jawaa
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Mihu_Ryhu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Sty 21, 2014 20:25
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink