poskłądać w oryginał to co masz na mysli ten dolot do filtra i tłumik czy co ? momentu dużo do seri mi nie brakuje
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2017 15:54 ]
Wymieniłem filtr powietrza i dorobiłem dolot do puszki od filtra i cciałem sprawdzić czujnik temperatury w kolektorze ssącym i znalazłem ten czujnik ale jest nie podpięty i niegdzie nie wiedzę kostki do niego ? czy to normalne ?
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2017 16:20 ]
zmierzyłem sonde lambda na 2 białych przewodach i wyszło 10,4 ohm czy takie ma być ?
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 102 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Wrz 09, 2017 10:13
Czy istnieje coś takiego jak utwardzane sprężyny zaworowe do 160? Mój ZR rzekomo coś takiego posiada, ale ile w tym prawdy to wiedzą tylko poprzedni właściciele.
[ Dodano: Pon Wrz 11, 2017 11:42 ]
Witam właśnie założyłem oryginalny tłumik końcowy z klapką i klapka jest sprawna ale zaworek sterujący klapką nie działa tzn podciśnienie dochodzi do zaworka ale nie idzie dalej do zaworu na tłumiku ewidentną przyczyną jest zaworek a podmieniałem już 2 sztuki inne z takimi samymi numerami, napięcie na kostce na zaworku ponad 12v trochę więc jest ale zawór na tłumiku cały czas otwarty, gdzie szukać przyczyny przegazówki do odcinki bez żadnego efektu
Na olx gość wystawił mg zr 160 a czesci rozbitego i od niego kupiłem za 300 zł Felipe987, piszesz, że "Przepustnica w wydechu otwiera sie przy obciążonym silniku" ale u mnie jest otwarta cały czas bo podciśnienie dochodzi do zaworka ale zaworek "elektrozaworek" nie puszcza dale tego podciśnienia na zawór przy wydechu czyli cały czas jest otwarty.
[ Dodano: Pon Wrz 11, 2017 14:19 ]
Na olx gość wystawił mg zr 160 a czesci rozbitego i od niego kupiłem za 300 zł Felipe987, piszesz, że "Przepustnica w wydechu otwiera sie przy obciążonym silniku" ale u mnie jest otwarta cały czas bo podciśnienie dochodzi do zaworka ale zaworek "elektrozaworek" nie puszcza dale tego podciśnienia na zawór przy wydechu czyli cały czas jest otwarty.
Niestety trzeba rozebrać na części, a przy tym zblokować rozrząd. RAVE mówi o jego całkowitym demontażu.
Na zagranicznym forum ktoś napisał, że jeśli nie ma uczucia popchania przy 4k rpm, to tłok nie przełącza mechanizmu (lub jego uszczelniacz przepuszcza) albo wałki nie są zsynchronizowane. Warto też sprawdzić cewki czy przełączają.
NoPE, przy 4 tys nic nie czuć żadnej równicy oprócz hałasu. Wczoraj zamontowałem tłumik oryginalny z klapą od 160 i efekt jest taki, że auto jedzie jeszcze gorzej takie mam wrażenie
Twoja decyzja co zrobisz. Ja z obecną wiedzą od razu rozebrałbym VVC. Jest to mnóstwo roboty, bo prace wykonywałbym zgodnie z instr. RAVE ale najczęstszą przyczynę spadku mocy w VVC od razu bym wyeliminował.
Chodzenie wokół problemu nie dość, że nastręcza wydatków to i nerwów, bo coś zrobione a efektu nie ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum