Wysłany: Sro Gru 24, 2014 16:40 [R45] słabo przyśpiesza do 2300rpm
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam forumowiczów. Dziś zakupiłem Rovera 45 2.0 ITD. Autko bardzo fajne fajnie się prowadzi na prawdę rarytas za te pieniądze, z tym że zastanawia mnie jeden fakt, nie miałem wcześniej do czynienia z Roverami więc nie wiem jak to się w nich odbywa ale sytuacja ma się tak że autko do 2300rpm (mniej więcej) przyśpiesza jak by chciało a nie mogło, totalny wół. dopiero jak przekroczy tą granice to już jako tako idzie. Wiadomo że Rover nie jest stworzony do szaleństw no ale jak dla mnie gdzie przesiadam się z japończyka trochę to dziwne jest. Teraz małe pytanie czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak to z nimi jest? Czy to normalne czy raczej jakaś wada? Coś padło nagle? Bo pod czas jazdy testowej tego nie zauważyłem. Ktoś coś podpowie?:) z góry dzięki:)
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Gru 26, 2014 11:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 24, 2014 16:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dzięki serdeczne kolego:) na pewno jutro już wypróbuję:) tylko ciekawe jak będzie ze spalaniem wtedy:) co do odcinki przy 4tys. to mi to i tak nie robi różnicy bo od kiedy jeżdżę dieslami (od pierwszego swojego auta) mam taki nawyk że nie przekraczam 3500rpm. Jeszcze jak by ktoś mi powiedział jak to jest z tymi Roverkami czy one sa tak awaryjne jak niektórzy mówią czy jednak nie. Bo z faktur które dostałem wynika jedynie że w 2011 roku była wymieniona pompa wtryskowa i jakoś nie dawno rozrząd. Czyli jak na auto z przebiegiem blisko 300 tys to chyba nie wiele.
pawel1992, Ogolnie silnik Diesla w Roverku czyli L-seria silnik nie do zdarcia jak sie pilnuje paski oraz oleje i filtry Jedyny minus w 25/45 to pompa wtryskowa montowana przed rokiem 2001 potem wychodzili poprawione wersje
Te starsze pompę od 2000 roku do 2001 miał ta wadę ze paliły sie tranzystory w niej a to już nie do naprawy długowiecznej i koszty spore. Jak została pompa wymieniona to dobrze
Spalanie trochę wzrośnie jak się odłączy ale za to od spodu będzie dobrze ciągnął. Opcja żeby to obejść i spalanie wróciło jest wsadzić inne kości do ECU co podałem tobie w linku
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
skoro już przy pompach wtryskowych jesteśmy to może coś ktoś wie czy ew. w przypadku zepsucia się jej jest jakaś możliwość przełożenia od nowszego modelu?:) co do oleju filtrów itp. to miedzy świętami a nowy rokiem będzie trzeba się tym zająć bo jak by nie patrzeć to siła wyższa:) co mnie zdziwiło jeszcze w tym samochodzie to to że jest bardzo odporny na rdzę a i zawieszenie całkiem fajne jest tak w skrócie mówiąc. tak że ogólnie mówiąc mam nadzieje że trafiłem na bardzo fajne autko:) ciekawe jak będzie się spisywał w najbliższym czasie:) a i jeszcze jedno przyszło mi do głowy. mianowicie wskaźnik paliwa:) czy to jest norma że po zgaszeniu auta on pozostaje w tej samej pozycji czy też powinien opadać. bo szczerze mówiąc wiem że to jest możliwe ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałem:)
Nie no chłopie rekordowy plus dla Ciebie:) i w razie jakiegoś kiedyś spotkania wielkie piwo:) akurat wróciłem do domu i tak jak czytałem inne tematy odnośnie 45 że nie wkręca się powyżej 4000rpm. stwierdziłem że zobaczę jak to się ma u mnie. No i klapa nie wkręca się, jakoś na dniach wyjmę przepływomierz i zobaczę jak on się tam ma, czy żaden kabelek się nie przetarł do niego może to coś da:) jeżeli nie to zostaje jedynie myślenie co od czego i dla czego. W każdym bądź razie jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc:) przynajmniej naprowadziłeś mnie w jakim kierunku iść i co ew. może być przyczyną.
Mam zamiar ale to już już muszą zejść % popasterkowe:) jutro lub po świętach będziemy ogarniać:) jeszcze raz wielkie dzięki:)
[ Dodano: Pią Gru 26, 2014 15:26 ]
Dziś po odpięciu przepływomierza stwierdziłem że trzeba się przejechać. Oczy wyszły mi na wierzch jak na każdym biegu od najniższych obrotów zaczęło wciskać w fotel:) już wiem że jutro czeka mnie IC i zakup przepływomierza:) jeszcze raz serdeczne dzięki:) mam nadzieję że innym temat się przyda:) Pozdrawiam;))
jak patrzyłem na alledrogo to chodzą od 100zl za używany po 200 za nowy to myślę że w IC z moimi zniżkami więcej jak 150 nie dam czyli chyba nie tak źle;P też gdzieś na forum czytałem że od opla astry II 1.7 dci czy jakoś tak pasuje i jest tańszy tak że na bank coś w rozsądnych pieniądzach się znajdzie:) jeszcze zobaczę w IC jak będzie i dam znać to jak by ktoś chciał to mogę zakupić i ew. wysłać jak będzie w dobrych pieniądzach:)
Remigiusz, cześć, możesz mi coś zaoferować by w mojej 45tce 101km 2005r podnieść moc ale aby spalanie nie wzrosło zauważalnie, bo pali mi katalogowo. Brakuje jedynie mocy, poniżej 1600-1500 obrotów zdycha
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum