Wysłany: Sro Lis 01, 2017 18:47 [ MG ZS 180 ] jaki interface - program
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Witam
Na początku wspomnę ze przeszukałem forum i jest wiele tematów na ten temat ale co do czego wszystko się rozbiega na inne tematy i już się w tym wszystkim pogubilem.
Nie wiem o do czego
Chial bym się dowiedzieć jaki kabel kupić i jaki program będzie współpracował z moim autem
Jetemu w posiadaniu
Takiego to sprzętu
https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-kable-obd1-obd2-piny.html
Za pomocą programu vagcom
Wiem ze się nie połączenie
Teraz pytanie czy te kable połączą się z moim autem i jaki program ściągnąć aby to wszystko śmigalo razem .
Z góry dziękuję za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 01, 2017 18:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lis 01, 2017 19:54
Witam. Ja posiadam Chiński niebieski kabelek Viakena, do tego od fiata. Działa TOAF Tool 0.5.00.43 . Tylko ta starsza wersja łączy się ze sterownikiem silnika. Odczytuje i kasuje błędy silnika. Działa diagnostyka VIS'ów. Łączy się również z ABS'em.
Nie ma za to Live Data.
Przez ELm'a chyba pcmscan połączył się z Ecu silnika , ale testów nie było nawet visów.
Witam. Ja posiadam Chiński niebieski kabelek Viakena, do tego od fiata. Działa TOAF Tool 0.5.00.43 . Tylko ta starsza wersja łączy się ze sterownikiem silnika. Odczytuje i kasuje błędy silnika. Działa diagnostyka VIS'ów. Łączy się również z ABS'em.
Nie ma za to Live Data.
Przez ELm'a chyba pcmscan połączył się z Ecu silnika , ale testów nie było nawet visów.
Mam rozumieć ze coś mogę zdziałać z tymi kablami . I z tym programem co napisałeś. I może ty masz jakiś inny kabel.
Wiem ze próbowałem jakiś inny program ale wyskakiwala mi informacja ze interface not faund. Ok zaraz spróbuję z tym programem co napisałeś dzieki
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lis 02, 2017 20:09
Interfejs KKL nie ma znaczenia. Jeśli działał z VW to i z ZS'em zadziała. Ja mam taki jak na zdjęciu niżej. Odnośnie programu TOAF , tu na forum jest obszerny wątek na jego temat.
[ Dodano: Pią Lis 03, 2017 00:42 ]
Tak jak pisałeś . Podłączyłem się za pomocą tego programu. Może nie działają wszystkie funkcje chialem zrobić skan silnika to wyskakuje mi informacja ze invalid failname
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lis 03, 2017 21:04
Witam.
Pierwsze dwa błędy wyglądają na resztki po zdejmowaniu imobilajzera .
(P0601, błąd kontroli parzystości pamięci sterownika)
Pozostałe dwa odnoszą się do błędu sond lambda . Należało by sprawdzić miernikiem działanie i czy nie ma zwarć grzałki do wyjścia pomiarowego sondy.
Czy samochód poza świecącą kontrolką silnika jeździ ?
Witam
Dziękuję za pomoc a więc historia auta jest długa opisane jest to w innym moim poście lecz post się zatrzymał
To zaczelem sam działać
To link do posta
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=106158
W skrucie po odpaleniu silnika jest wszystko okey do puki nie włącza się wentylatory oba na raz i działają do wyczerpania akumulatora
Silnik po remoncie ( zalany . Wciągną wodę )
Wiem ze bylo przy immo tez coś było grzebanie ( nie ja mechanik od siedmiu boleści )
Te błędy sprawdziłem przy okazji znalazłem fajną stronę
Na sto procent komuś się też przyda opich błędów obd
Wpisujesz błąd i wyskakuje ci opis dobra sprawa
Tutaj podaje link
Rademenez_ dzieki za wskazówkę
Ale czy mógłbyś mi powiedzieć co i jak ?
Ja zwykłym lajkiem jestem i uczę się na swoich błędach
Ale czasami nie wiem od czego zacząć
Ktoś na innym temacie napisał żeby sprawdzić przekaznik który ma być na środku
[ Dodano: Pią Lis 03, 2017 23:29 ]
Rademenez_ napisał/a:
Witam.
Pierwsze dwa błędy wyglądają na resztki po zdejmowaniu imobilajzera .
(P0601, błąd kontroli parzystości pamięci sterownika)
Pozostałe dwa odnoszą się do błędu sond lambda . Należało by sprawdzić miernikiem działanie i czy nie ma zwarć grzałki do wyjścia pomiarowego sondy.
Czy samochód poza świecącą kontrolką silnika jeździ ?
Jak to można sprawdzić. Gdzie.mam szukać?
[ Dodano: Wto Lis 21, 2017 00:05 ]
Temat zmarł śmiercią naturalną
A ja nadal mam ten sam problem
TOAF robi pełen scan auta tylko przy odpalonym silniku tego nigdy bym się nie dowiedział jak by nie zwykła ciekawość. z tego co wiem scan auta robie się przy przekreconym kluczyku na zapłon
Po zeskasowaniu wszystkich błędów wyskakuje mi tylko jeden -- zwarcie do masy
Nie wiem co i jak gdzie mam zacząć szukać i co to może być . wiem tylko ze to na pewno jest przyczyną wszystkich moich problemów z autkiem
Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić gdzie to spięcie do masy występuje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum