Witam, wyczytałem w tym temacie, że do MG ZRa tego stu konnego nie da się założyć tego patentu, więc śmiem sądzić, że do wersji 83kW również nie wchodzi to w grę??
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 19:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy do rovera 600 sdi da się wgrać nową lepszą mapkę :D
podkrecona turbinka na 75%+swap na ele. podkrecenie dawki paliwa i efekt super prawie 45km wiecej jedyny minus 1l na 100km wiecej.za to jaka frajda z jazdy
Czy można manometr do pomiaru ciśnienia doładowania wpiąć w kolektor ssący zamiast niepodłączonego czujnika ( po lewej stronie pod EGR)? podłączał tak ktoś?
ADI-mistrzu, Witam czy zajmujesz się nadal wytwarzaniem pb? Jeżeli tak to kiedy dało by rade coś takiego zakupić ? Jestem z warszawy więc nawet osobiście bym po to przyjechał
Witam wszystkich,to mój pierwszy post na tym forum.
Według instrukcji zrobiłem wszystko jak z początku tematu ,posiadam rowerka 620sdi,ciśnienie doładowania 1,4 bar.Wciskam magiczny guziczek i obroty podchodzą lekko do góry przyspieszenie minimalnie czuć, jak kręcę potencjometrem w prawo na maks czy w lewo żadnej odczuwalnej różnicy,dodam że mam potencjometr 500Ohm i opornik również 500 Ohm.Kopcenia nie ma żadnego, jak w przypadku za dużej dawki paliwa.Czy jest możliwe ze coś zrobiłem nie tak jak trzeba?
Witam z racji tego że w poradzie nie wyświetlają sie żadne zdjęcia moje pytanie tyczy się tego. Gdy wyprowadzę kabel do samochodu i mam 2 żyły i jak podłączyć ten opornik, potencjometr i włącznik. Bo domyślam się że ma być to szeregowe czyli łącze dwie żyły ze sobą po czym wpinam po kolei opornik, potencjometr i włącznik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum