Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning SDi za 7zł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning SDi za 7zł
Autor Wiadomość
kamiltrew 



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 3



Wysłany: Pią Cze 07, 2013 19:55   

Witam, wyczytałem w tym temacie, że do MG ZRa tego stu konnego nie da się założyć tego patentu, więc śmiem sądzić, że do wersji 83kW również nie wchodzi to w grę?? :cry:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 07, 2013 19:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 07, 2013 21:49   

kamiltrew, nie masz silnika sdi...... Jest inny temat dotyczacy iDT.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tweety7890 



Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 2



Wysłany: Nie Wrz 22, 2013 06:39   

Balas87 napisał/a:
czy do rovera 600 sdi da się wgrać nową lepszą mapkę :D :D ??
podkrecona turbinka na 75%+swap na ele. podkrecenie dawki paliwa i efekt super prawie 45km wiecej jedyny minus 1l na 100km wiecej.za to jaka frajda z jazdy
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 22, 2013 12:27   

tweety7890, masz wykres z hamowni?
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Sob Lis 23, 2013 21:44   

Krakowiak skoro sie da to powiedz gdzie i za ile??
 
 
psebek 




Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 20



Wysłany: Czw Sty 30, 2014 22:32   

Czy można manometr do pomiaru ciśnienia doładowania wpiąć w kolektor ssący zamiast niepodłączonego czujnika ( po lewej stronie pod EGR)? podłączał tak ktoś?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 30, 2014 23:28   

psebek, Tak mozna ;-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Emil.Miziolek 




Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 6

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 09, 2014 18:30   

ADI-mistrzu, Witam czy zajmujesz się nadal wytwarzaniem pb? Jeżeli tak to kiedy dało by rade coś takiego zakupić ? Jestem z warszawy więc nawet osobiście bym po to przyjechał :smile:
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 10, 2014 12:57   

Mogę zrobić, myślę że koło weekendu mogło by być gotowe.
 
 
 
ernest 



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 1



Wysłany: Sob Mar 08, 2014 19:43   

Witam wszystkich,to mój pierwszy post na tym forum.
Według instrukcji zrobiłem wszystko jak z początku tematu ,posiadam rowerka 620sdi,ciśnienie doładowania 1,4 bar.Wciskam magiczny guziczek i obroty podchodzą lekko do góry przyspieszenie minimalnie czuć, jak kręcę potencjometrem w prawo na maks czy w lewo żadnej odczuwalnej różnicy,dodam że mam potencjometr 500Ohm i opornik również 500 Ohm.Kopcenia nie ma żadnego, jak w przypadku za dużej dawki paliwa.Czy jest możliwe ze coś zrobiłem nie tak jak trzeba?
 
 
BRZEZI 



Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 1



Wysłany: Pon Gru 29, 2014 10:44   

Witam z racji tego że w poradzie nie wyświetlają sie żadne zdjęcia moje pytanie tyczy się tego. Gdy wyprowadzę kabel do samochodu i mam 2 żyły i jak podłączyć ten opornik, potencjometr i włącznik. Bo domyślam się że ma być to szeregowe czyli łącze dwie żyły ze sobą po czym wpinam po kolei opornik, potencjometr i włącznik :?:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 11:46   

BRZEZI, Tak ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 30, 2014 09:57   

Gdzieś mam jeszze swój pierwszy powerbox w piwnicy :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bobmarszal 



Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 2



Wysłany: Pią Sty 09, 2015 13:09   

Witam.Posiada ktoś już gotowego powerbox-a do sprzedania ?
 
 
Chakus 



Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 7



Wysłany: Wto Lip 25, 2017 15:41   

moglby ktoś zaktualizować zdjecia?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 06, 2017 00:44   

Chakus, Po co :D Wszystko jest jasno opisane :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 01:07
adamsky
Brak nowych postów [25] Tuning Diesla 2.0
Porady nowicjusza
kepa416 Tuning mechaniczny 13 Sob Cze 13, 2009 22:29
NITRO



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink